سازمان بین المللی مهاجرت، همکاری اش را با وزارت امور مهاجرین ادامه میدهد

anwari_morr
چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۰:۳۴
-

      مسوولین سازمان بین المللی مهاجرت، در ملاقات با قاری محمد اجمل ویاړ رییس دفتر مقام وزارت، از ادامه کمک های خویش به عودت کننده ها، اطمینان دادند.
     در این ملاقات رییس دفتر مقام وزارت، با قدر دانی از همکاری های قبلی آن سازمان، خواهان تداوم  همکاری آن نهاد، در حل  مشکلات عودت کننده گان و آغاز فعالیت دفاتر آنها، جهت عرضه  خدمات به عودت کننده ها در سرحدات ولایات پکتیا و پکتیکا شد. 
     مولوی سردار شیرزاد و شیخ عبدالرحمن رحمانی روسای رسیده گی به وضعیت بیجاشده گان داخلی و هماهنگی مساعدت    ها  که در این ملاقات نیز حضور داشتند،  با یاد آوری از مشکلات جدی عودت کننده ها از پاکستان، خواهان مساعدت بیشتر برای آنها شدند.
     خانم ا نگهراد مسوول هماهنگی کمک ها در سرحدات و عبدالوارث مسوول ارتباطات آن سازمان گفتند که با امکانات دست داشته  کمک های شان را با وزارت امور مهاجرین ادامه میدهند.
      انگهراد افزود که در حال حاضر، دفاتر آن سازمان در سرحدات افغانستان، در تفاهم با دیگر نهاد های مدد رسان، کمک هایش را به عودت کننده ها عرضه می نماید و در صورت ازدیاد بودیجه،  مقدار آنرا افزایش خواهیم داد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر