وزير امور مهاجرین در تحویل دهی مواد بهداشتی به وزارت صحت عامه؛ به بیجاشدگان توجه صورت گیرد

anwari_morr
دوشنبه ۱۳۹۹/۹/۲۴ - ۸:۴۹
________________

نورالرحمن اخلاقی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در جریان تحویل دهی مواد بهداشتی که از سوی کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به وزارت صحت عامه صورت گرفت، از آن وزارت خواست که به بیجاشدگان داخلی توجه داشته باشند.

اداره پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) ده دستگاه وینتلاتور قابل حمل، 130 هزار ماسک و سایر تجهیزات حفاظتی را، جهت کمک به شهروندان افغانستان از جمله بازگشت‌کنندگان، بیجاشدگان و جوامع میزبان به همکاری وزارت امور مهاجرین به وزارت صحت عامه اهدا کرد.

ارزش مجموعی این بسته کمکی 180 هزار دالر آمریکایی است که قرار است با استفاده از آن؛ وزارت صحت عامه کشور به نيازمندان و مبتلایان به ویروس کرونا ارائه خدمات انجام دهد.

هدف از واگذاری این بسته های کمکی به وزارت صحت عامه مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از واگیر شدن آن در کشور است. وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان حین تحویل گیری این بسته های کمکی از وزارت صحت عامه کشور خواست تا در ارائه خدمات بهداشتی به خانواده های بیجاشده که جز قشر آسیب پذیر جامعه است، توجه صورت گیرد.

به گفته وی " خانواده های بیجاشده در کشور که با شرایط سخت و کمترین امکانات، زندگی می نمایند در حالت های بحرانی بیشتر به ارائه خدمات صحی نیازمند هستند. "

داکتر وحید مجروح معین وزارت صحت عامه مبنی برخواست وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان بیان داشت که " بر اساس برنامه از قبل تعیین شده در استفاده از این بسته های کمکی بهداشتی به خانواده نیازمند و آسیب پذیر توجه صورت می گیرد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر