به ارزش نزدیک به 9 میلیون دالر چهار تفاهم نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

sadam_morr
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۵:۴
-
 
چهار تفاهم نامه های همکاری به ارزش 8 میلیون9 صدو 72 هزار و 466 دالر امریکایی با موسسات احیای صحت و جامعه افغانی، هیات ناروی برای مهاجرین و هماهنگ کننده کمک های بشری در وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه های یاد شده موسسه احیای صحت و جامعه افغانی مبلغ 5 میلیون 107 هزار و 865 دالر را در بخش های اعمار اتاق های سبز برای افراد بی بضاعت، ترمیم و اعمار سرپناه، بخاری، سولر، اعمار مکتب و ایجاد مرکز اجتمای به مصرف میرساند که 13 هزار و 500 تن در ولایات کابل، پروان و لوگر، و یک هزار و 135 خانواده در ولایات قندهار، ارزگان، هلمند، زابل، نمیروز، فراه، هرات وبادغیس از آن مستفید میگردد.
موسسه هیات ناروی برای مهاجرین مبلغ 3 میلیون 3 صدو 24 هزار و 632 دالر را در بخش کمک های نقدی و ساخت سرپناه برای 697 خانواده در ولایات ننگرهار، لغمان و کنر به مصرف خواهد رسانید و موسسه هماهنگ کننده کمک های بشری مبلغ 5 صدو 39 هزار و 969 دالر را در بخش کمک نقدی برای 2 هزار و 70 خانواده در ولایات هرات و بادغیس عرضه خدمات مینماید.
تفاهم ‌نامه های یاد شده توسط مولوی محمد جان خدر خیل سرپرست معینیت مسلکی و رییس دعوت وارشاد زارت و نماینده های موسسات ياد شده به امضا رسید.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۵:۴
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین، از قریه آسیب دیده ولسوالی خیبر ولایت فاریاب دیدن بعمل آورد

 
الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان، در ادامه سفرش به ولایت فاریاب، از قریه حیدری خانه ولسوالی خیبر ولایت فاریاب به تاریخ 3 میزان دیدن نمود.
قریه. . .
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۵:۴
Background image

به ارزش نزدیک به 9 میلیون دالر چهار تفاهم نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

 
چهار تفاهم نامه های همکاری به ارزش 8 میلیون9 صدو 72 هزار و 466 دالر امریکایی با موسسات احیای صحت و جامعه افغانی، هیات ناروی برای مهاجرین و هماهنگ کننده کمک های بشری در وزارت امور. . .
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴ - ۱۵:۴
Background image

رئیس حمایت حقوقی وزارت امو رمهاجرین از پروسه پذیرائی، استقبال، مصاحبه و ثبت برگشت کننده گان از کشور ترکیه در میدان هوائی کابل بازدید کرد

الحاج غلام نبی الله دادخیل ستانکزی رئیس حمایت حقوقی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان از پروسه پذیرائی استقبال، مصاحبه و ثبت عودت کنندگان افغان از کشور ترکیه در میدان هوائی بین. . .

بازگشت به خبر