وزیر امور مهاجرین از شورای ولایتی بامیان خواست که کارکردهای این وزارت را در بامیان بیشتر تحت نظارت قرار دهد

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۹/۶ - ۹:۳۰
22

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان در سفرش به ولایت بامیان، با اعضای شورای ولایتی آن ولایت دیدار و از آنان خواست که به عنوان نمایندگان مردم، از کارکردهای وزارت در بامیان بیشتر نظارت نموده و مشکلات را با رهبری وزارت شریک سازد.

این دیدار روز سه شنبه 5 قوس سال روان در دفتر شورای ولایتی بامیان صورت گرفت و جانبین روی هماهنگی بیشتر در مدیریت و چگونگی رسیدگی به عودت کنندگان و بیجاشدگان صحبت نمودند.

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان بیان کرد که روز چهارشنبه برنامه توزیع سیستم برق آفتابی(سولر) را در شهرک مهاجرین یکاولنگ افتتاح می نماید و به منظور تامین شفافیت بیشتر لازم تا نماینده شورای ولایتی دراین برنامه حضور داشته باشد. همچنان در سایر ولایات سروی خانواده های نیازمند بیجاشده و عودت کننده با حضور نماینده شورای ولایتی همان ولایت صورت می گیرد و ما از شورای ولایتی بامیان خواستاریم تا در سروی خانواده ها نیازمند حضور داشته و سایر کارکرد های این وزارت را نظارت نمایند.

عالمی بخلی افزود: انتظار ما از شورای ولایتی این است که مردم را تشویق نمایند تا نمرات زمین شان را در شهرک های مهاجرین اعمار و در آنجا زندگی نمایند، زیرا مطابق به قانون شهرداری ها نمراتی که پس از یک مدت معین ساخته نمی شوند، مسترد شده و به یک مستحق دیگر توزیع می گردد.
اعضای شورای ولایتی نگرانی شان را از توقف توزیع زمین به برگشت کنندگان در بامیان با وزیر امور مهاجرین شریک ساخته از وی خواهان معلومات شدند.

وزیر امور مهاجرین در این مورد معلومات داد که روند توزیع زمین از یک و نیم سال گذشته بدینسو به دلیل تعدیل فرمان ریاست جمهوری در رابطه به توزیع زمین به برگشت کنندگان به تعویق افتاده بود، اما این موضوع پس از تعدیل فرمان و تصویب طرزالعمل های آن به تازگی از سر گرفته شده، جلسات کمیته هماهنگی تشخیص مستحقین زمین ولایات کابل و هرات افتتاح گردیده و به زودی روند عملی توزیع زمین در این دو ولایت و سایر ولایات آغاز می گردد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر