سنگ تهداب یک باب مرکز صحی در ولایت لوگر گذاشته شد

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۲۲
_
 
سنگ تهداب یک باب مرکز صحی در محل زرغون شهر ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر با حضور الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، مولوی محمد انور معاون والی ولایت لوگر و شماری از مسوولین آن ولایت گذاشته شد.
معین مسلکی و کفیل وزارت در مراسم که به هیمن مناسبت برگزار شده بود گفت: در نتیجه جهاد و فداکاری افغانها، اشغال شکست خورد، نظام اسلامی و مستقل ایجاد، امنیت سرتاسری تامین، و کار بازسازی کانالها، بندها، مکاتب و مراکز بهداشتی به سرعت جریان دارد.
محترم راشد از همکاری کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان قدردانی نموده که هزینه مالی مرکز مذکور را برعهده گرفت و علاوه بر سرعت انجام کار و کیفیت آن به انجنیران پروژه سفارشات لازم را نیز بیان داشته از مردم خواهان حمایت پروژه های عام المنفعه شد.
مردم منطقه از تلاش های امارت اسلامی و به ویژه وزارت امور مهاجرین قدردانی کردند و گفتند که به دلیل نبود مرکز صحی با مشکلات زیادی مواجه بودند و اکنون این مشکلات پایان خواهد یافت.

 

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۲۲
Background image

سنگ تهداب یک باب مرکز صحی در ولایت لوگر گذاشته شد

 
سنگ تهداب یک باب مرکز صحی در محل زرغون شهر ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر با حضور الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، مولوی محمد انور. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۵۹
Background image

برنامه آگاهی دهی یکروزه ترتیب، توحید وفارمت گزارش دهی در وزارت امور مهاجرین برگزارشد

برنامه آگاهی دهی فارمت پلان، گزارش دهی، تعقیب پلان های مطروحه شده و دست آورد های وزارت امور مهاجرین برای روسای مرکزی، آمرین و مدیران اجرایه در تالار کنفرانس های وزارت برگزارشد.

الحاج. . .

بازگشت به خبر