بودجه،یک امانت است، در مصرف آن باید اخلاص و صداقت داشت

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۸
=

مطلب فوق را الحاج محمد ارسلاح خروتی، معین مالی و اداری وزارت امور مهاجرین در جلسه با مسوولین وکارمندان ریاست مالی و اداری به تاریخ17/10/1401، در دفتر کارش ابراز داشت.

وی علاوه نمود که بخش مالی واداری حیثیت ستون فقرات اداره را دارد، بنأ با در نظر داشت اهمیت وحساسیت که این بخش دارد، مسوولیت های آن باید به وقت و زمان، شفاف و موثر صورت گیرد.

خروتی علاوه نمود که مسوولین وکارمندان باید از کارکرد های یومیه خویش برای اجراآت بهتر و بی نقص آینده، برتجارب شان به افزایند و با آمدن سال جدید و فصل جدید، اجراآت بهتر و موثر تر را انجام دهند.

معین مالی و اداری افزود که بودجه، یک امانت است که در دسترس ما و شما قراردارد و لازم است که در مصرف آن احتیاط، امانت داری و موثریت استفاده را مد نظر داشته باشیم.

سپس رییس مالی و اداری و شماری ازآمرین وکارمندان آن ریاست در مورد کارهای انجام شده، تحت اجرا و باقی مانده توضیحات داده  و اطمینان دادند که الی اخیر سال مالی، آنچه شامل پلان است،  با حفظ امانت داری و صداقت اجرا خواهد شد..

محترم خروتی از اجراآت آنریاست قدر دانی نموده و خواهان موفقیتهای بیشتر ایشان شد.

 

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۸:۰
Background image

به ارزش بیش از دو میلیون دالر دو تفاهم‌نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش دو میلیون ۷۱۰ هزار و ۱۴۱ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسه ودان افغانستان  به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه یاد شده نهاد متذکره. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

بازگشت به خبر