به 125 خانواده مستحق در ولایت زابل کمک شد

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۸/۲۵ - ۱۷:۱۴
....
آمریت امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت زابل با همکاری کمیته مهاجرت دانمارک (DRC) به 125 خانواده مستحق و بیجاشده در آن ولایت کمک رسانی کرد. این کمک ها به صورت نقدی جهت اعمار و ترمیم خانه و سرپناه آن عده از خانواده های که خانه های شان در جریان ناامنی ها تخریب شده و از طرف تیم مشترک سروی مستحق شناسایی شده اند در شهر قلات مرکز ولایت زابل توزیع شد. بر اساس معلومات آمریت امور مهاجرین و عودت کنندگان ولایت زابل، مجموع کمک نقدی که به این خانواده‌ها توزیع گردیده یک میلیون و 816 هزار و 440 افغانی است. در جریان توزیع این کمک ها سيد پاڅون سیدی مدیر مالی و اداری آمریت امور مهاجرین زابل ضمن قدردانی از کمیته مهاجرت دانمارک به مردم ولایت زابل تعهد داد که آمریت امور مهاجرین تلاش می کند کمک‌ های بیشتر را برای نیازمندان جلب نماید.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۸:۰
Background image

به ارزش بیش از دو میلیون دالر دو تفاهم‌نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش دو میلیون ۷۱۰ هزار و ۱۴۱ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسه ودان افغانستان  به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه یاد شده نهاد متذکره. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

بازگشت به خبر