معاون اقتصادی ریاست الوزراء و سرپرست وزارت امور مهاجرین، با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب مرکز ولایت بغلان دیدار نمودند

sadam_morr
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۸:۴
-

الحاج ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست الوزرا و الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری دیگر از مقامات با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب منطقه کرکر شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان بتاریخ ۲۵ ثور دیدار نمودند.

ایشان با اتحاف دعا برای شهدا و آرزوی شفای عاجل به زخمیان مراتب تسلیت و همدردی خویش را با خانواده های متذکره ابراز نموده برای ۳۰ خانواده آسیب دیده ناشی از سیلاب خیمه، کمپل، پشه خانه و بسته پوشاک را که توسط یک تن از افغان ها در خارج از کشور مساعدت شده بود توزیع نمودند.

سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان به خانواده های متضرر اطمینان داده افزود که امارت اسلامی در هر نوع شرایط در کنار ملت  بوده و به همه  مشکلات آنان به اسرع وقت رسیده گی خواهد نمود.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر