رییس جدید ریاست تحقیق و معلومات وزارت امور مهاجرین معرفی شد

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۷:۵۸
_


به اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری حکم ریاست الوزراء  قاری احمد الله هاشمی منحیث ریس جدید ریاست تحقیق و معلومات مهاجرین توسط مولوی محمد جان خدرخیل رییس دفتر مقام وزارت با حضور شماری از روسای مرکزی به کارمندان آن ریاست معرفی شد.
درمحفلی که به همین مناسبت در ریاست تحقیق و معلومات تدویر یافته بود رییس دفتر مقام وزارت در مراسم معرفی آقای هاشمی صحبت نموده تغیر و تبدیل را در اداره یک اصل خواند.
 وی از کارکرد قاری صابر گل مصلح رییس قبلی آن ریاست قدردانی  نموده به رییس جدید آرزوی توفیق و خدمت بیشتر را نمود.
قاری صابرگل مصلح نیز بالنوبه صحبت نموده به رییس جدید آرزوی توفیقات مزید را درعرصه خدمات بهتر آروز نمود.
آقای هاشمی ریس جدید ریاست تحقیق و معلومات از اعتماد مقام رهبری وزارت ستایش نموده و اطمینان داد که با توجه به تجربه آماده خدمت بیشتر خواهد بود.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۲۲
Background image

سنگ تهداب یک باب مرکز صحی در ولایت لوگر گذاشته شد

 
سنگ تهداب یک باب مرکز صحی در محل زرغون شهر ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر با حضور الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، مولوی محمد انور. . .
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۵۹
Background image

برنامه آگاهی دهی یکروزه ترتیب، توحید وفارمت گزارش دهی در وزارت امور مهاجرین برگزارشد

برنامه آگاهی دهی فارمت پلان، گزارش دهی، تعقیب پلان های مطروحه شده و دست آورد های وزارت امور مهاجرین برای روسای مرکزی، آمرین و مدیران اجرایه در تالار کنفرانس های وزارت برگزارشد.

الحاج. . .

بازگشت به خبر