وزیر امور مهاجرین به موثریت بیشتر برنامه های اشتغالزایی برای برگشت کنندگان تاکید کرد

sadam_morr
شنبه ۱۳۹۸/۶/۲۳ - ۸:۴۱
وزیر امور مهاجرین به موثریت بیشتر برنامه های اشتغالزایی برای برگشت کنندگان تاکید کرد

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان در نشستی با خانم کرستینا همسترا مسئول بخش پروژه رادا سازمان بین المللی مهاجرت(IOM) به موثریت بیشتر برنامه های اشتغالزایی این پروژه به برگشت کنندگان تاکید کرد.
وی افزود که موثریت و مفیدیت برنامه های اشتغالزایی برای برگشت کنندگان سبب می شود تا زمینه ادغام سالم آنان در داخل کشور فراهم گردیده و برگشت کنندگان دوباره به مهاجرت غیر قانونی روی نیاورند.
رادا برنامه ای با تمویل اتحادیه اروپا است که بر اساس آن برای برگشت کنندگان زمینه کار و اشتغال فراهم می گردد. این برنامه را وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان رهبری و اداره سازمان بین المللی مهاجرت در افغانستان تطبیق می نماید.
وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان به منظور موثریت و مفیدیت بیشتر این برنامه برای برگشت کنندگان، از اداره سازمان بین المللی مهاجرت خواست که هماهنگی اش را بخصوص در بخش تدارکاتی با وزارت بیشتر نموده و به پایین بودن مصارف اداری(ادمین کاست) توجه نماید.
مسئول بخش پروژه رادای سازمان بین المللی مهاجرت تعهد داد که جهت اجرایی شدن بهتر برنامه های رادا، در بخش های مطلوب با هماهنگی وزارت امور مهاجرین با کمال صداقت تلاش می نماید.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر