از روز جهانی کودک با حضور وزیر امور مهاجرین تجلیل به عمل آمد

sadam_morr
دوشنبه ۱۳۹۸/۳/۱۳ - ۱۱:۳
روز جهانی کودک با حضور وزیر امور مهاجرین

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان در محفل تجلیل از روز جهانی کودک که توسط آمریت جندر و آمریت کودکستان محل کار این وزارت برگزار گردیده بود، حضور یافته ضمن تبریک بادی، وعده سپرد که به مشکلات کودکستان رسیدگی می شود.

ایشان در سخنانش به راهمنایی های دین مقدس اسلام در رابطه به حقوق طفل اشاره و تاکید نموده گفت که در آموزه های دین مقدس اسلام سفارش های مشخصی در رابطه به حقوق و مسایل قبل و بعد از ولادت اطفال، حقوق تغذیه و تعلیم و تربیه کودکان داده شده است.

وی افزود که به بر اساس دین مقدس اسلام هر فرد مکلف با اهل خانواده خویش که همانا کودکان و زنان است، به نیکویی برخورد نماید زیرا، خشونت های خانوادگی به روح و جسم کودکان تاثیر منفی دارد.

این محفل روز یکشنبه 12 جوزای سال روان در مقر وزارت امور مهاجرین برگزار شد که وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان، مهرخدا صبار معین پالیسی و پلان، سلطان علی جاوید رئیس پلان، سیدهاشم حسینی مشاور حقوقی، سیدسجاد وفا مشاور ارتقای ظرفیت و برخی کارمندان اعم از زنان و مردان در آن حضور داشتند.

در اخیر برنامه مسئولین کودکستان وزارت، مشکلاتش را با مقام وزارت امور مهاجرین در میان گذاشتند.

 

 

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر