معین امور پناهندگان با رییس موسسه کنسرن گفتگو کرد

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۰/۲/۹ - ۱۱:۱۰
____________

وفی الله کاکر، معین امور پناهندگان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان با گراهام دیویسون، رییس جدید موسسه کنسرن در افغانستان دیدار کرد.

در نخست آقای دیویسون در مورد پاسخدهی و خدمات دفترش برای عودت کنندگان و بیجاشدگان در ساحات اظطراری در ولایات تخار، بدخشان و کندز توضیحات ارایه کرد.

در این نشست پیرامون تفاهمنامه عمومی MOU)) نیز گفتگو شد و آقای کاکر بیان کرد که کار روی نهایی سازی طرح این تفاهمنامه جریان دارد. وی همچنان از رییس کنسرن خواست تا در هماهنگی نزدیک‌تر با وزارت و اداره‌های امور مهاجرین و عودت کنندگان کارهای شان را به‌پیش ببرد.

تازه ترین خبر

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۷:۴۳
Background image

نشستی بخاطر حمایت بیشتر از حقوق عودت کننده گان در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با حضور نماینده سازمان بین المللی مهاجرت بخاطر حمایت های بیشتر از حقوق عودت کننده گان در ریاست حمایت حقوقی وزارت برگزارشد.
الحاج غلام نبی الله داد خیل ستانکزی، رییس حمایت. . .
جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۸ - ۷:۴۳
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین با دو تن از مسوولان ولایت فاریاب دیدار نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقایان هریک مولوی عبدالوکیل متوکل ولسوال ولسوالی پشتون کوت و ملا هدایت الله ذوالفقار فرمانده امنیه خط. . .
جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۸ - ۷:۴۳
Background image

سرپرست وزارت امور مهاجرین، از ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ دیدن کرد

الحاج خلیل الرحمن حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از رو سای مرکزی بتاریخ ۲۷ ثور از ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ دیدن بعمل آورد.

محترم حقانی در این. . .

بازگشت به خبر