سرپرست وزارت امور مهاجرین، از ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ دیدن کرد

sadam_morr
جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۸ - ۷:۴۳
=

الحاج خلیل الرحمن حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از رو سای مرکزی بتاریخ ۲۷ ثور از ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ دیدن بعمل آورد.

محترم حقانی در این بازدید توصیه های لازم را به مسوولین آن ریاست در جهت بهبود امور اداری روزانه ، رسیدگی به موقع در حل مشکلات، اخلاص، اطاعت، هماهنگی، شفافیت، سرعت در اجرای روند کاری، قوانین شریعت و سایر اصلاحات لازم در امور اداری کارمندان را تشویق نمود.

مولوی خیر محمد احمدی سرپرست ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ  به سرپرست وزارت با ارائه اطلاعاتی از فعالیت های آن اداره، از سرعت و شفافیت امور اطمینان داد.

کارمندان ریاست امور مهاجرین ولایت بلخ مشکلات خود را با محترم حقانی شریک ساخته که از طرف سرپرست وزارت امو رمهاجرین در حل آن اطمینان داده شد.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر