لوازم و تجهیزات دفتری از سوی کمیشنری عالی سازمان ملل به وزارت امور مهاجرین کمک شد

anwari_morr
چهارشنبه ۱۳۹۹/۶/۱۹ - ۸:۵۴
15

سند تحویل گیری تجهیزات برای دفاتر، دوشنبه 17 سنبله توسط سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان و کرولاین ون بیورن رئیس دفتر کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مقیم کشور به امضا رسید.

این تجهیزات شامل 120 پایه کمپیوتر لبتاپ و دستکتاپ و 52 پایه پرنتر بوده و به اساس گفته های خانم بیورن قرار است 39 پایه کمره عکس برداری و 15 عراده موتر نیز در آینده نزدیک به جمع این کمک ها اضافه گردد. وی ضمن یادآوری از هماهنگی خوب وزارت با اداره اش، علاوه کرد که ما متعهد به کمک به مردم و دولت افغانستان هستیم و خواهیم بود.

همچنان وزیر امور مهاجرین ضمن سپاسگزاری از همکاری های(یو ان اچ سی آر) با وزارت در زمینه رسیدگی به بیجاشده های داخلی و برگشت کنندگان و به خصوص همکاری اخیر از بهر تجهیز دفاتر، بیان کرد که در یک سال اخیر همکاری های آن اداره با دولت افغانستان بهبود یافته اما در بخش شریک سازی لیست کسانیکه در برنامه آسیب پذیری های خاص کمک می شوند نیاز به هماهنگی بیشتر وجود دارد.

به گفته وی؛ پس ازین انجو ها باید در ضمن گزارش سالانه لیست کسانی را که کمک می نمایند با دولت شریک سازند در غیر آن تفاهمنامه همکاری با آنان امضا نخواهد شد. شریک سازی لیست سبب می شود تا افرادیکه یکبار کمک دریافت کرده اند دوباره معرفی نشود، کسانیکه از کمک ها بازمانده اند به مرجع دیگر معرفی شود و در زمینه تهیه لیست خانواده های نیازمند دولت را کمک می کند.

افزون بر آن، در زمینه سولر های که در ریاست های امور مهاجرین ولایات با همکاری (UNHCR) نصب شده اکنون غیرفعال هستند، توافق شد تا تمام همکاری ها دراین بخش بررسی مجدد و مشکل سنجی گردد.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۹ - ۱۱:۲۵
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین، با نماینده سازمان بین المللی مهاجرت، در ولایت فاریاب ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با نماینده سازمان بین المللی مهاجرت در ولایت فاریاب ملاقات نمود.

نماینده آن سازمان در مورد کمک و مساعدت های شان به. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۹ - ۱۰:۶
Background image

یک تن از اعضای یک خانواده شهید، با وزیر امورمهاجرین دیدن نمود

مولوی گل یمین پدر پنج تن از شهدا یک خانواده در ولایت میدان وردگ، با محترم الحاج خلیل الرحمن حقانی، وزیر امور مهاجرین و عودت کننده گان، دیدار نموده خواهان رسیده گی به مشکلات اقتصادی شد.. . .
چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۱۵:۲۲
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین با فرمانده امنیه ولایت فاریاب ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با ملا سراج الدین احمدی فرمانده امنیه ولایت فاریاب ملاقات نمود.
در این ملاقات که در دفتر کاری فرمانده امنیه صورت. . .

بازگشت به خبر