.پروسه ثبت بایومتریک کارمندان وزارت امور مهاجرین توسط کمیسیون اصلاحات اداری با حضور وزیر امور مهاجرین گشایش یافت

sadam_morr
یکشنبه ۱۳۹۸/۴/۹ - ۱۱:۴۲
وزیر

پروسه بایومتریک کارمندان خدمات ملکی که توسط کمیسیون اصلاحات اداری به پیش برده می شود، روز شنبه 8 سرطان سال روان با حضور سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در این وزارت گشایش یافت.

به گفته مسئولین کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی، این برنامه براساس فرمان مقام ریاست جمهوری اسلامی افغانستان صورت می گیرد و باید تمام کارمندان خدمات ملکی به منظور اصلاحات بنیادی در ادارات، الکترونیکی شدن مدیریت، ایجاد شفافیت و جلوگیری از بست ها و کارمندان خیالی ثبت بایومتریک گردد. این مسئولان افزوده اند که تاهنوز کارمندان 10 اداره دولتی در این پروسه ثبت و راجسترگردیده اند. وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان ضمن قدردانی و سپاسگزاری از کارکردهای کمیسیون اصلاحات اداری و اعلام آمادگی کامل وزارت امور مهاجرین در برنامه مذکور، بیان نمود که این برنامه در ایجاد شفافیت و جلوگیری از بست ها و تشکیلات خیالی جلوگیری می نماید اما پیچیدگی های تخنیکی در عرصه کارمندان حٌکمی، سرپرست، باالمقطع، خدمتی ها، کسانیکه از بودجه غیراختیاری معاش می گیرند و الکترونیکی شدن حاضری وجود دارد که امیدوارم کمیسیون اصلاحات این پچیدگی ها را در نظر داشته باشند تا در ادارات دولتی بجای شفافیت یک ابهام مبنی بر پچیدگی پروسه حاکم نگردد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر