وزیر امور مهاجرین پلانگزاری دقیق سبب شده تا امورات وزارت به‌گونه درست مدیریت شود

anwari_morr
پنجشنبه ۱۳۹۹/۶/۱۳ - ۹:۱۱
12

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان روز (چهارشنبه، 12 سنبله) در کارگاه/ ورکشاپ آموزشی پلانگزاری از مدیریت درست و رسیدگی بهتر به وضعیت بیجاشدگان، عودت کنندگان و تمامی امورات این وزارت طی بیشتر از پنج سال گذشته خبر داده و بیان کرد که داشتن پلان استراتیژیک و پلان عمل جامع سبب شده تا کارها بصورت درست پیش برود.

وی با ابراز قدردانی از راه اندازی کارگاه آموزشی یادشده بر اهمیت پلانگزاری تاکیده کرده گفت: " پلان‌گزاری سبب کاهش فساد و شفافیت کارنامه می‌شود. در دین مقدس اسلام نیز به برنامه ریزی(پلان گزاری) اشاره و تاکید شده..."

وزیر امور مهاجرین در ادامه صحبت هایش در این برنامه علاوه کرد که در نتیجه برنامه ریزی(پلان گزاری) دقیق طی بیشتر از پنج سال گذشته بیش از دو میلیارد دالر آمریکایی کمک های جامعه جهانی جهت مدیریت و رسیدگی به بیجاشدگان و عودت کنندگان جذب شده است. وی افزود؛ با روی دست داشتن پلان مشخص و جامع، وزارت توانسته هشت میلیون افغان در حال حرکت ( بیجاشده و عودت کننده) را طی این سالها مدیریت کند.

افزون بر این، آقای بلخی به چند مورد دیگر از دستاوردهای وزارت نیز اشاره کرد که به باور وی در نتیجه پلانگزاری دقیق سبب گردیده است: " راه یابی 4 صد و 70 هزار مهاجر افغان به مکتب های ایران؛ از این میان 130 هزار آنان فاقد مدرک، توزیع کارت شناسایی افغانستان به مهاجران بدون مدرک افغان مقیم پاکستان پس از توقف 25 ساله و افزایش ظرفیت کادری وزارت."

این ورکشاپ از سوی ریاست پالیسی و پلان وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان به هدف آموزش پلانگزاری برای کارمندان مرکزی و ولایات زون مرکز کشور در کابل برگزار شده بود. در این برنامه نمایندگان امورمهاجرین دست‌کم 9 ولایت اشتراک کرده بودند.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۸:۰
Background image

به ارزش بیش از دو میلیون دالر دو تفاهم‌نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش دو میلیون ۷۱۰ هزار و ۱۴۱ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسه ودان افغانستان  به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه یاد شده نهاد متذکره. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

بازگشت به خبر