وزیر امور مهاجرین به انجو ها!

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۹ - ۹:۱۰
وزیر امور مهاجرین به انجو ها!

در صورتیکه گزارش ندهید و مصارف اداری تان کمتر از 25 فیصد نباشد، تفاهمنامه امضا نمی کنیم

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در نشستی تحت عنوان انسجام فعالیت انجوها، با مسئولان و نمایندگان بیش از 60 انجوی که با وزارت تفاهمنامه همکاری دارند، به ارایه گزارش و کاهش مصارف اداری آنان تاکید کرد.

دراین نشست که سه شنبه 8 دلو سال روان در مقر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان به هدف هماهنگی بیشتر انجوها با وزارت و استماع مشکلات آنان دایر شد، در رابطه به چگونگی امضای تفاهمنامه، چگونگی ارایه گزارش از تطبیق پروژه های کاری و مشکلات موجود موسسات و انجوها بحث و تبادل نظر شد.

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان بیان کرد که بر اساس قانون، باید انجوها گزارش کاری شان را علاوه بر وزارت اقتصاد به وزارت سکتوری نیز ارایه نمایند. بدین سبب انجوهای همکار، به وزارت امور مهاجرین گزارش ارایه نمایند، در غییر آن انتظار امضای تفاهمنامه همکاری سال جدید مالی را نداشته باشند.
ایشان ادامه داد: با توجه به اینکه در قانون موسسات وضاحتی در عرصه مصارف اداری وجود ندارد، اما مطابق معیارات بین المللی مصارف اداری باید بین 10 تا 15 فیصد تنظیم شود، انتظار وزارت از انجوها این است که به دلیل مشکلات امنیتی در افغانستان مصارف اداری شان را کمتر از 25 فیصد تنظیم نمایند. زیرا کمک ها به ضعیف ترین قشر جامعه تعلق دارد، لازم است تا حداکثر این کمک ها به نیازمندان برسد و نباید صرف مصارف اداری گردد.
عالمی بلخی با ارایه شماره تلفن اش در جلسه، از موسسات خواست که در صورت هرگونه مشکل کاری، تعلل و کار شکنی کارمندان وزارت در هر نقطه کشور به شخص خودش تماس گرفته و مشکلات را واضیحاً در میان بگذارند.

نمایندگان موسسات ضمن ابراز قدردانی و خرسندی از تدویر جلسه، مشکلات شان را در عرصه زمانگیر بودن طی مراحل امضای تفاهمنامه به دلیل بروکراسی اداری ارایه نموده، گفتند که در زمان حکومت وحدت ملی هماهنگی خوبی در عرصه امضای تفاهمنامه و تطبیق پروژه ها به میان آمده است.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر