وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان از تیم منتخب کیک بوکس مهاجرین تقدید نمود

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۴/۲۵ - ۱۱:۱۵
وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان از تیم منتخب کیک بوکس مهاجرین تقدید نمود

تیم منتخب کیک بوکس مهاجرین افغان که به منظور اشتراک در مسابقات داخلی برای جذب در تیم ملی، از ایران به کابل آمده اند، با سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان دیدار نمود و ایشان با اهدای تقدیرنامه به اعضای این تیم، آنان را مورد تقدید و تشویق قرار داد.  

وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان ضمن اهدای تقدیرنامه به اعضای تیم منتخب مهاجرین، برای آنان آرزوی موفقیت بیشتر نموده گفت که حکومت افغانستان در چهار سال گذشته تلاش نموده است تا نیرو و استعداد جوانان مهاجر را در بیرون از کشور شناسایی و از آنان در راه خدمت به وطن استفاده نماید. چنانچه قبل از آن تیم منتخب مهاجرین اجازه حضور در رقابت های داخل کشور را نداشته و کمتر در تیم های ملی جذب می شدند، اما با تلاش حکومت وحدت ملی به این موضوع رسیدگی شده و اکنون مردم افغانستان شاهد درخشش استعداد های مهاجرین در تیم های ملی هستند. 

تیم منتخب کیک بوکس مهاجرین افغان مقیم ایران با شش عضو در رقابت های داخل کشور اشتراک نمودند که از میان آن چهار نفر به مدال طلا دست یافته و در تیم ملی کیک بوکس راه یافتند.  

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر