نشست هماهنگی با نهاد های  همکار بین المللی در سطح زون شمال، در ولایت بلخ  برگزار شد

anwari_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۵ - ۱۴:۳۱
-

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و هیئت همراه وی، در جریان سفر کاری خود به ولایت بلخ، نشست هماهنگی را با نمایندگان نهاد های ملی و بین المللی برگزار کردند.
در این نشست که در سالن کنفرانس های مقام ولایت بلخ برگزار شد، معاون والی بلخ، روسای برخی ادارات سکتوری و رو سای امور مهاجرین برخی ولایات حضور داشتند.
سرپرست وزارت امور مهاجرین،  در این نشست برارایه کمک های زمستانی به خانواده های  برگشت کننده اجباری از پاکستان تاکید کرد.
محترم حقانی افزود، با بارش برف ممکن است راه ‌های برخی ولایات مسدود شود،  بنابراین باید از قبل از آن کمک ‌رسانی صورت گیرد.
وی تاکید کرد که ساخت خانه، ایجاد فرصت های شغلی و سایر خدمات اولیه باید به مهاجرین ارائه شود.
وزیر امور مهاجرین گفت، در غرور افغانی تکدی گری ایجاب نمیکند، به همین دلیل کمک باید در بدل کار ارایه شود.
حاجی نور الهادی معاون والی بلخ ابراز اطمینان کرد که برای رسیدگی به مشکلات عودت کنندگان کمیته هایی را در این ولایت و ولسوالی ها ایجاد کرده و به آنها امکانات داده است ، تا باشد رسیده گی بهتر به آنان شود.
در ادامه نمایندگان نهادها گزارش های کاری خود را ارائه و مشکلات خود را با وزیر در میان گذاشتند که از جانب سرپرست وزارت در حل آن به آنان اطمینان داده شد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۱
Background image

نشست هماهنگی اتشه امور مهاجرین و بخش قونسلی سفارت افغانستان در اسلام آباد پاکستان برگزارشد

به اساس گزارش اتشه امور مهاجرین افغان مقیم اسلام آباد کشور پاکستان، نشست هما هنگی آن اتشه با مسوولین بخش قونسلی سفارت امارت اسلامی مقیم آنکشور بمنظور رسیده گی بهتر به چالش های. . .
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۱:۱۲
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین، با اتشه مهاجرین افغان مقیم مشهد دیدار نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با مولوی صدیق الله نصرت اتشه امور مهاجرین افغان مقیم مشهد کشور ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۸:۴
Background image

معاون اقتصادی ریاست الوزراء و سرپرست وزارت امور مهاجرین، با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب مرکز ولایت بغلان دیدار نمودند

الحاج ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست الوزرا و الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری دیگر از مقامات با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب. . .

بازگشت به خبر