نشست هماهنگی، جهت انتقال بیجاشده گان در وزارت امور مهاجرین برگذار شد

anwari_morr
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۲۰:۲۸
-

نشست هماهنگی جهت انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، با حضور نمایند های ادارات سازمان بین المللی مهاجرت و هما هنگ‌کننده کمک ‌های بشری سازمان ملل متحد درافغانستان در ریاست بیجاشده گان داخلی برگزارشد.

مولوی سردار شیرزاد رئیس رسیدگی به وضعیت بیجاشده گان داخلی گفت: حدود سه میلیون بیجاشده داریم اولین کار امارت اسلامی این بود که خانواده های که داوطلب میباشند به محلات اصلی شان انتقال دهد.

وی افزود، فعلا زمینه مساعد است که این خانواده ها را به محلات اصلی شان انتقال دهیم، ده ها هزار خانواده آماده برگشت به محلات اصلی شان هستند، تصمیم براین بود که سال گذشته آنان انتقال یابند اما بنابر مشکلات این کار صورت نگرفت.

شیرزاد بیان داشت،این یک مسوولیت بزرگ است و هدف نشست این است تا با همکاری و هماهنگی با یک دیگر درانتقال بیجاشده ها این مشکل را حل نمایم.

وی از کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان نیز خواست تا در تشریک مساعی با شرکای کاری خویش در عرصه انتقال این خانواده ها همکاری لازم نمایند.

محمد خاطر زید، معاون و سرپرست ادارۀ هماهنگ‌کننده کمک ‌های بشری سازمان ملل متحد درافغانستان افزود که آماده همکاری با وزارت امو رمهاجرین در این عرصه هستیم.

جتندرا بوهورا، نماینده سازمان بین المللی مهاجرت نیز در مورد از همکاری آن سازمان اطمینان داد.

تازه ترین خبر

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۰:۴۴
Background image

معین مسلکی وزارت، با مسوول تشریفات سفارت افغانستان مقیم ایران دیدار نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با مفتی محمد عالم نورانی مسوول تشریفات سفارت امارت اسلامی افغانستان مقیم تهران کشور ایران، در دفتر کارش. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

بازگشت به خبر