موضوع مهاجرت و کمهای بشری را نباید به مسایل سیاسی مرتبط ساخت

sadam_morr
یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۷ - ۱۳:۱۰
-

الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیرامور مهاجرین، حین توزیع کمک غذایی موسسه زنان برای زنان، درکابل، باقدر دانی از کمک نهاد یادشده برای ۴۰۰ زن بی سرپرست، گفت که مهاجر و بیجاشده از اقشار مظلوم جامعه ومستحق کمک اند و کشور های میزبان وکمک کننده باید موضوع مهاجرین وکمک های بشری را شکل سیاسی نداده و همکاری ایشان بدون قید وشرط باشد.
وزیرامورمهاجرین از سرمایه گذاران ملی و بین المللی خواست که با درنظر داشت شرایط مساعدی که در کشور فراهم شده است در افغانستان سرمایه گذاری نمایند.
در عین حال مولوی عبدالرحمن خاورین معاون ارتباط عامه معاونیت امور اقتصادی ریاست الوزرا به ارتباط توزیع مواد گفت که در میان 400 زن که برای ایشان مساعدت می شود، شماری از خانمهای بی بضاعتی که مجبور به تگدی  شده بودند،نیز شامل اند.
 مولوی عبدالمتین رحیمزی ریس امور مهاجرین ولایت کابل از شفافیت واخلاص در قسمت سروی و توزیع کمک و فریدالدین نوری ریس مؤسسه کننده از دوام مساعدت اطمینان دادند.

-

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر