معین مالی و اداری در سفرش به ولايت بلخ با والی آن ولایت ملاقات کرد

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۸/۷ - ۱۰:۸

 

احمدولی حکمی معین مالی و اداری وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در سفرش به ولایت بلخ، روز سه شنبه 7 عقرب سال روان با محمد اسحق رهگذر والی آن ولایت دیدار و روی مدیریت مشترک مهاجرین مقیم بلخ گفتگو کرد.

دراین دیدار که در مقر دفتر والی تدویر یافته بود، ابتداء والی بلخ معین مالی و اداری وزارت مهاجرین و عودت کنندگان و هیئت همراه اش را به ولایت بلخ خوش آمدید گفته ضمن تشکری از فعالیت های ریاست مهاجرین و عودت کنندگان بلخ، وضعیت بیجاشدگان داخلی که از 9 ولایت شمال و یک تعداد ولسوالی های ناامن ولایت بلخ میباشند و به داخل شهر مزار شریف و حومه های آن جابجاشده اند، رقت بار و نگران کننده خوانده علاوه نمود،" اگر به وضعیت رقت بار این بیجاشدگان قبل از فرا رسیدن زمستان توجه جدی صورت نگیرد، امکان وقوع یک فاجعه بشری متصور است."

سپس معین مالی و اداری وزارت امور مهاجرین هدف سفرش به ولایت بلخ را بررسی وضعیت بیجاشدگان داخلی و برگشت کنندگان مقیم ولایت بلخ عنوان نموده بیان کرد که تمام مشکلات بیجاشدگان را یاداشت نموده تا روی آن غور و بررسی صورت گیرد. همچنان حکمی وعده سپرد که این وزارت در قسمت کمک و رسیدگی به بیجاشدگان داخلی برنامه های مساعدتی زمستانی روی دست دارد و قرار است تحت این برنامه به 95 هزار خانواده مساعدت صورت گیرد.

در جریان این دیدار طرفین نیز روی برنامه ها و پلان های آینده جهت رسیدگی بهتر به وضعیت بیجاشدگان داخلی بحث و تبادل نظر نمودند

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر