طی سه ماه گذشته دست‌کم ۳۲ هزار مهاجر به افغانستان برگشته‌اند

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۳
په تېرو دريو مياشتو کې لږ ترلږه ۳۲ زره افغان کډوال افغانستان ته راغلي
بربنیاد یافته‌های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان، ۳۱ هزار و ۵۳۸ نفرمهاجر ازتاریخ 15 قوس_21 دلوسالروان از کشورهای همسایه و اروپایی به کشوربرگشته اند. ازمیان افرادیادشده، ۲۸ هزار و ۸۲۴ تن آنها از کشورهای ایران و پاکستان و ۲ هزار و ۷۱۴ دیگر از سایرکشورها به میدان هوایی بین‌ المللی حامد کرزی در کابل برگشته‌اند که عودت ۱۵ هزار و ۳۸۵ تن آنها اجباری و ۱۶ هزار و ۱۵۳ تن دیگر ایشان داوطلبانه بوده. این در حالیست که در سال روان میلادی ۲۱ هزار و ۷۴۲ تن بر اثر جنگ و نا امنی ها در ولایات ارزگان، لغمان، فاریاب، فراه، ننگرهار، پکتیکا، کابل و قندهارباترک محلات مسکونی شان بیجا شده اند وبرای دست کم ۹ هزار و ۵۴۴ تن آنها ازطریق موسسات ملی و بین المللی با همکاری وزارت امور مهاجرین، مساعدت شده است.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر