سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در سفرش به ولایت پروان از شهرک مهاجرین بینی ورسک بازدید کرد

anwari_morr
جمعه ۱۳۹۹/۸/۳۰ - ۱۰:۴۱
______________

 چهارشنبه 28 عقرب 1399 نورالرحمن اخلاقی سرپرست و نامزد وزیر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و فلیپو گراندی کمیسار عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان طی سفر شان به ولایت پروان از شهرک مهاجرین بینی ورسک آن ولایت بازديد، مشکلات و توقعات ساکنان آن شهرک را استماع کرد.

 ساکنان شهرک متذکره مشکلات شان را در بخش های کاریابی، اعمار مکتب، اعمار مرکز صحی، اعمار مارکیت و ایجاد شبکه آبرسانی با سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و کمیسار عالی مطرح ساختند.

 سرپرست وزارت امور مهاجرین پس از استماع مشکلات به رسیدگی آن تعهد داده و از مسئولان اداره کمیساریای عالی نیز از برنامه های انکشافی شان برای شهرک مهاجرین بینی ورسک پروان خبر داد.

 به گفته آنان اعمار یک باب مکتب دخترانه، مرکز صحی و شبکه آب از سوی آن اداره برای اهالی شهرک مذکور تحت کار می باشد. دراین شهرک که برای 14 هزار خانواده برگشت کننده طرح و دیزاین گردیده حدود 700 خانواده زندگی می کند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

بازگشت به خبر