رئیس دفتر مقام وزارت، با معاون و سرپرست  کمیشنری ملل متحد دیدار نمود

anwari_morr
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۳ - ۱۳:۵۰
-

قاری محمد اجمل ویار، رییس دفتر مقام وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جلو اس معاون و سرپرست کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در  امور پناهنده گان و هیات همراه وی در دفتر کارش دیدار نمود.

در این بازدید پیرامون برگزاری نشست های سه جانبه و چهارجانبه و کمک رسانی به نیازمندان به صورت شفاف از سوی نهادهای کمک رسان در مرکز و ولایات بحث و تبادل نظر شد.

آقای ویارگفت: ما آماده برگزاری نشست سه جانبه میان (افغانستان، پاکستان و کمیشنری ملل متحد) و همچنین نشست سه جانبه دیگر (افغانستان، ایران و کمیشنری ملل متحد) هستیم و همچنین برای یک نشست چهار جانبه (افغانستان، ایران، پاکستان و کمیشنری ملل متحد ) آماده می شویم.

آقای جلو اس، با تاکید بر تشکیل هر چه سریعتر این جلسات با مشخص نمودن مکان، زمان و دستور کار این جلسات، وعده داد که در ولایات نیز جلساتی با نمایندگان برخی از موسسات کمک رسانی در مورد شفافیت بیشتر کمک ها خواهد داشت.

همچنین در این دیدار در مورد آزار و اذیت مهاجرین افغان در پاکستان و بازگشت آنها به کشور بحث شد.

آقای جلوس افزود که ما در برابر مهاجرینی که آزار و اذیت میشوند و یا درکشوری مورد ظلم قرار می گیرند سکوت نمی کنیم  صدای آنها را به گوش مقامات بالاتر می رسانیم.

در این جلسه روسای پالیسی و پلان، حمایت حقوقی و تشویق به عودت وزارت نیز حضور داشتند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۱۱
Background image

نشست هماهنگی اتشه امور مهاجرین و بخش قونسلی سفارت افغانستان در اسلام آباد پاکستان برگزارشد

به اساس گزارش اتشه امور مهاجرین افغان مقیم اسلام آباد کشور پاکستان، نشست هما هنگی آن اتشه با مسوولین بخش قونسلی سفارت امارت اسلامی مقیم آنکشور بمنظور رسیده گی بهتر به چالش های. . .
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۱:۱۲
Background image

معین مسلکی وزارت امور مهاجرین، با اتشه مهاجرین افغان مقیم مشهد دیدار نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با مولوی صدیق الله نصرت اتشه امور مهاجرین افغان مقیم مشهد کشور ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۸:۴
Background image

معاون اقتصادی ریاست الوزراء و سرپرست وزارت امور مهاجرین، با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب مرکز ولایت بغلان دیدار نمودند

الحاج ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست الوزرا و الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری دیگر از مقامات با آسیب دیده گان ناشی از سیلاب. . .

بازگشت به خبر