گفتگوی مجازی معین امور پناهندگان با مسوولین بخش مهاجرت و دیاسپورای  اداره (GIZ)

sadam_morr
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲ - ۱۰:۳۲
__________

در گفتگوی تصویری به روز سه‌شنبه (30 جدی) سال روان با مسوولین بخش‌های مهاجرت و دیاسپورا(PMD) و مهاجرت و توسعه(PME) اداره کمک‌های بشری آلمان (GIZ)، وفی الله کاکر_ معین امور پناهندگان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از سهیم شدن و توجه این سازمان بین المللی در امور مهاجرت و دیاسپورای افغان ابراز قدردانی کرد.

در این گفتگو، اداره کمک‌های بشری آلمان یا جی آی زید تعهد سپرد که در واحد تاسیس شده جدید در این وزارت ( ریاست دیاسپورا)، تطبیق پالیسی ملی دیاسپورای افغان(ANDEP) و مشاوره تخنیکی برای انستیتیوت مطالعات مهاجرت با وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان همکاری می‌کند.

همچنان، آقای کاکر و مسوولین اداره کمک‌های بشری آلمان برای همکاری‌های بیشتر و صادقانه میان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و سازمان بین المللی جی آی زید توافق کردند.

 

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر