معین جدید مالی و اداری وزارت امور مهاجرین معرفی شد

sadam_morr
شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۴:۵۰
_

به اساس حکم عالیقدر امیر المومنین مولوی کلیم الرحمن رییس پیشین تعلیم وتربیه محتسبین وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات توسط شیخ نور الحق انور رییس عمومی اداره امور به حیث معین جدید مالی واداری وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان معرفی شد.

الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیر امور مهاجرین و عودت کننده گان در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت برگزار شده بود از کارکرد معین قبلی این وزارت ستایش نموده و برای معین جدید توفیقات مزید خدمت به قشر مظلوم مهاجر را خواهان شد.

محترم حقانی گفت: میلیون ها مهاجر در داخل وخارج داریم ما خادمان این ملت در این وزارت مسوولیت داریم تا شبانه روزی در خدمت هموطنان باشیم با همکاری اخلاص و صادقانه و مدیریت مدبرانه رهبری امارت اسلامی توانستیم صد ها هزار تن مهاجر برگشت کننده را به محلات اصلی شان انتقال دهیم و خدمات اولیه و اساسی بشری را به آنها به انجام برسانیم.

سپس شیخ نورالحق انور رییس عمومی اداره امور سخنرانی نموده و حکم عالیقدر امیر المومنین را در مورد تقرر معین جدید وزارت امور مهاجرین به خوانش گرفته گفت: معین جدید از تجارب زیاد برخوردار بوده تعهد واخلاص و وفاداری را با نظام اسلامی داشته صفات عمده مدیریت در وی موجود است که آروزی خدمت بهتر را برای وی خواهانم.

مولوی کلیم الرحمن معین جدید مالی واداری وزارت صحبت نموده گفت: نظام اسلامی تسلیم شدن بر اوامر الهی و برای جبران کردن درد امت اسلامی است، در اسلام سه مقام بالاتر است مهاجر، مسافر و مظلوم که قشر مهاجر این ملت سال ها است که مشکلات زیادی را متحمل شده اند  الله متعال توفیق دهد تا به خدمت این قشر مظلوم و بیچاره قرار گیرم.

متعاقباً الحاج محمد ارسلاح خروتی معین قبلی مالی و اداری و الحاج  مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت نیز پیرامون موضوع به سخن پرداخته و به معین جدید آرزوی توفیقات مزید را در راستای خدمت به مهاجرین خواهان شدند.

 

تازه ترین خبر

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۱:۴۱
Background image

تفاهم نامه های همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم نامه همکاری به ارزش یک صدو 88 هزار و766 دالر امریکایی با موسسات انکشافی پیشرو افغان و EPEK INTERNATIONAL در وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان به امضا رسید.
به اساس. . .
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۷:۵۲
Background image

شماری از دوکتوران یک مرکز صحی با معین مسلکی وزارت امور مهاجرین دیدار کردند

شماری از دوکتوران مرکز صحی صوفیا در کابل با الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده‌گان دیدار کردند.
در این دیدار آنان از بلند بردن کیفیت خدمات صحی صحبت. . .
پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۱۹:۵۸
Background image

آمر مهاجرین ولایت دایکندی با وزیر امور مهاجرین ملاقات کرد

مولوی محب الله آخند زاده آمرامور مهاجرین ولایت دایکندی با الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان دیدار کرد.
در این دیدار درباره مشکلات و ایجاد سهولت ها برای مهاجرین. . .

بازگشت به خبر