معین امور پناهندگان با رئیس بخش مهاجرت سفارت دنمارک در کابل دیدار کرد

anwari_morr
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۹/۱۱ - ۱۳:۴۱
______________

وفی الله کاکر معین امور پناهندگان وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان با اتشه بخش مهاجرت دنمارک در کابل روی برنامه‌های دو طرف در زمینه ادغام پایدار برگشت کنندگان بحث و گفتگو کردند.

معین امور پناهندگان ضمن سپاسگزاری از همکاری های چندین ساله دنمارک با افغانستان در بخش های مختلف خصوصاً رسیدگی و میزبانی به مهاجرت، ادغام پایدار و فراهم سازی تسهیلات برای برگشت کنندگان افغان، خواهان ادامه همکاری دنمارک با افغانستان در این زمینه شد.

وی همچنان اضافه کرد که نیاز است برگشت کنندگان افغان از امتیازات بشری (شغل، مسکن، تحصیلات و غیره) و امکانات کافی معیشتی در افغانستان برخوردار باشند.

در همین حال، مسئول بخش مهاجرت سفارت دنمارک از روی دست داشتتن برخی از برنامه ها در بخش ادغام پایدار برگشت کنندگان در افغانستان خبر داده و نیز بر ادامه تعهدات دنمارک با افغانستان تاکید کرد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر