تعدادی از کارکنان خدماتی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از برنامه سواد حیاتی فارغ گردیدند.

anwari_morr
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۴ - ۱۱:۴۵
تعدادی از کارکنان خدماتی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از برنامه سواد حیاتی فارغ گردیدند.

وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و معینیت سواد حیاتی وزارت معارف، جهت محو بی سوادی برنامه آموزشی سواد حیاتی را در مقر وزارت امور مهاجرین فراهم ساخته تا کارکنان خدماتی کم سواد و بی سواد از آن مستفید گردیده و قادر به خواندن و نوشتن شوند.

این برنامه بصورت دوامدار در وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در نظر گرفته شده که در این سال ۲۲ تن از کارکنان خدماتی در آن اشتراک کرده بودند. ریاست منابع بشری وزارت به منظور فراغت چند تن از اینها و تشویق و ترغیب سایر کارکنان کم سواد و بی سواد جهت اشتراک در برنامه های آینده، محفلی را دایر کرده بود که حدودا ۶۰ تن از کارکنان بخش های مختلف در این برنامه اشتراک نموده بود. رئیس منابع بشری در صحبت های خود ضمن تاکید بر اهمیت چنین برنامه ها و سایر برنامه های آموزشی و ارتقای ظرفیت خاطر نشان کرد که بعد از بررسی و ارزیابی که صورت گرفته، تعداد زیادی از این اشتراک کنندگان قادر به خواندن و نوشتن می باشند. وی هم چنین افزود: هرچند اکثریت اشتراک کنندگان این برنامه افراد کهن سال بودند که با وجود ظرفیت پایین یادگیری در آنها، با آن هم خوشبختانه تعداد 8 تن آنان معیار فراغت از برنامه سواد حیاتی را کسب نموده و فارغ گردیدند. در آخیر، تصدیق نامه سواد حیاتی برای هر یک از فارغین اهدا گردید.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر