اعلان داوطلبی

sadam_morr

تاریخ نشر

تاریخ ختم

وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی { تدارک مقدار 514 قلم پرزوه جات مورد ضرورت وسایط وزارت} اشتراک نموده و نقل چاب شده شرطنامه مربوط را از طریق فلش دسک از آمریت تدارکات این وزارت یا از ویب سایت اداره تدارکات ملی بدست آورده، آفر های خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی ساعت ( 10:00) قبل از ظهر مورخ 9/3/1400 در تالار جلسات وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان واقع واصل آباد عقب فابریکه جنگلک در مجلس آفرگشایی ارائه نمایند. آفر های ناوقت رسیده و انترنتی قابل پذیرش نمی باشد.

تضمین آفر به صورت تضمین بانکی مبلغ ( 62000) شصت و دو هزار افغانی بوده و جلسه آفرگشایی به روز یکشنبه مورخ 9/3/1400 ساعت 10:00 قبل از ظهر در تالار جلسات وزارت تدویر می گردد.

داوطلبی های بیشتر...

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴ واصل آباد عقب فابریکه جنگلک
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطایی قرارداد 

با تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در نظر دارد پروژه (اعمار یک باب اطاق برای ماشین چاپ بنر، ترمیم مخزن آمریت . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲ واصل آباد عقب فابریکه جنگلک
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطایی قرارداد 

بدین وسیله با تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در نظر دارد پروژه (بازسازی، تزیین، و دیکوریشن منزل دوم دفتر . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۰ - ۱۵:۲۲
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطایی قرارداد 

بدین وسیله با تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در نظر دارد پروژه (تدارک مقدار 16500 شانزده هزار و 500 کیلو . . .

بازگشت به داوطلبی ها