یکهزار نفر مهاجر افغان، جهت ادای حج، از طریق وزارت امور مهاجرین عازم عربستان سعودی می شوند

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۸ - ۱۱:۵۵
-

قرعه کشی یکهزار نفر مهاجر متقاضی حج بیت الله شریف، طی مراسمی توسط الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیر امور مهاجرین آغاز شد.

درآغاز مراسم مفتی محمود ذاکری، مشاور ارشد وزارت امور مهاجرین، در رابطه به پیشینه قرعه کشی در زمان پیامبران توضیحت داد، سپس وزیر امور مهاجرین در رابطه به چگونگی انتخاب متقاضیان حج صحبت نمود و علاوه کرد که در مجموع 4 هزارو 505 نفر مهاجر متقاضی حج بودند و وزارت محترم حج واوقاف، یکهزار نفرزایر را برای این وزارت سهمیه داده بود.

حقانی علاوه نمودکه برای حفظ شفافیت وجلو گیری از فساد، کمیته به اشتراک نماینده گان اداره محترم امور، وزارت حج واوقاف، مسوولین وکارمندان ریاست تشویق عودت ایجادشد و قرار است که از طریق قرعه کشی، 1000 نفر مهاجر ازکشور های ایران، پاکستان وشماری از سایر کشور ها انتخاب شوند.

وزیر امور مهاجرین علاوه نمود افرادی که اسمای شان از طریق قرعه می بر آید، به کشور می آیند و بعد از طی مراحل اداری عازم عربستان سعودی خواهند شد.

سپس محترم الحاج محمد ارسلاح خروتی معین مالی واداری، در رابطه به آغاز و جریان  پروسه قرعه کشی صحبت نمود و از اعضای کمیته یاد شده واتشه های امور مهاجرین در خارج از کشورکه در وقت کم این پروسه را بوجه احسن پیش برده اند قدر دانی نمود .

همچنان نماینده های محترم اداره امور و وزارت حج و اوقاف نیز در رابطه به موضوع صحبت کردند و از سعی وتلاش مسوولین وزارت امور مهاجرین درزمینه قدر دانی نمودند.

بعدأ قرعه کشی در محضرهیأت رهبری وزارت امور مهاجرین و کمیته موظف، توسط وزیر امور مهاجرین آغازشد.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر