وزیر امور مهاجرین با مسئولین بخش مهاجرت کشور سویس در آن کشور ملاقات کرد

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۷/۱۶ - ۱۴:۱۱
وزیر امور مهاجرین با مسئولین بخش مهاجرت کشور سویس در آن کشور ملاقات کرد

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان در حاشیه نشست عمومی سالانه کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با مسئولین بخش مهاجرت کشور سویس دیدار و روی بهبود وضعیت مهاجرین گفتگو کرد.

دراین ملاقات که با حضور نصیر احمد اندیشه سفیر افغانستان در سویس روز سه شنبه 16 میزان در شهر جنوان صورت گرفت، دو طرف در رابطه به بهبود وضعیت مهاجرین افغان در سویس، چگونگی هماهنگی دو جانب در عرصه مدیریت مشترک مهاجرین و امضا شدن یک تفاهمنامه مشترک درین عرصه بحث و گفتگو نمودند.

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان ضمن ارایه برنامه هایش برای حمایت از مهاجرین و بیجاشدگان و دستاورد های وزارت در پنج سال گذشته از کشور سویس بخاطر میزبانی مهاجرین افغان، پذیرش و کمترین آمار اخراج اجباری از آن کشور سپاسگزاری نموده گفت که افغانستان در قبال مهاجرین کمترین مشکلات را با سویس دارد و ما خواهان آن هستیم که به وضعیت داخلی افغانستان توجه صورت گرفته و در قسمت پذیرش کیس های مهاجرین افغان از انعطاف بیشتر کار بگیرند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر