وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان از کارکردهای سفیر افغانستان در یونان تقدیر کرد

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۲ - ۱۴:۵۰
2

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان روز چهارشنبه 22 عقرب، با اهدای یک تقدیرنامه از کارکردهای میرویس صمدی سفیر افغانستان در یونان تقدیر و خواهان همکاری و توجه بیشتر به موضوع مهاجرین شد.

میرویس صمدی چندی پیش به حیث سفیر افغانستان در یونان تقرر یافت و در زمان کوتاه ماموریت اش تاکنون با هماهنگی نمایندگی وزارت امور مهاجرین مقیم آتن، در عرصه مدیریت مهاجرت، رسیدگی به مهاجرین افغان در کمپ ها و انتقال آنان به شهر و جلب توجه مقامات یونانی به مهاجرین افغان تلاش های مثمر انجام داده و وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان از این فعالیت صادقانه آنان ستایش کرد.

عالمی بلخی کشور یونان را یکی از ساحات پرچالش مدیریت مهاجرت عنوان کرده گفت که وزارت در تلاش است با تا کشورهای ترانزیتی چون ترکیه، یونان و اندونیزیا به یک تفاهم مدیریت مشترک دست یابد که گشایش نمایندگی های این وزارت در آن کشور ها نشانه ای ازین تصمیم است.

وی افزود که موضوع مدیریت مهاجرین در کشورهای ترانزیتی را در نشست سالانه کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مطرح نموده و از مسئولان آن نهاد خواسته است که به کشورهای ترانزیتی توجه بیشتر نماید. همچنان با مسئول آسیایی بخش مهاجرت دولت امریکا نیز این موضوع را مطرح و خواهان حمایتش ازاین خواست افغانستان گردیده است.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

بازگشت به خبر