والی بامیان در ملاقات با وزیر امور مهاجرین وعده سپرد که به برگشت کنندگان زمین بیشتر اختصاص می دهد

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۹/۶ - ۹:۳۰
36

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان به منظور بررسی وضعیت برگشت کنندگان و بیجاشدگان، نظارت از شهرک های مهاجرین و افتتاح توزیع برق آفتابی به اهالی شهرک مهاجرین یکاولنگ روز سه‌شنبه 5 قوس سال روان به ولایت بامیان سفر نموده و در ملاقاتش با والی آن ولایت، روی هماهنگی بیشتر دو اداره برای مدیریت برگشت کنندگان و بیجاشدگان گفتگو کرد.

طاهر زهیر والی ولایت بامیان در این ملاقات که در مقر ولایت بامیان انجام شد، وعده سپرد که زمین های بیشتری را جهت اسکان دایمی برگشت کنندگان و توسعه شهرک مهاجرین دشت قشقه این شهرک اختصاص می دهد.

وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در این ملاقات معلومات داد که در ولایت بامیان دو شهرک مهاجرین وجود دارد. شهرک مهاجرین دشت قشقه در نزدیکی شهر بامیان سال گذشته افتتاح، شبکه آبرسانی آن تکمیل و اعمار سرک های آن شهرک در برنامه های سال آینده وزارت گنجانیده شده است.
همچنان وی افزود که اعمار زیربنای شهرک مهاجرین یکاولنگ تکمیل گردیده و در این سفر توزیع شبکه برق آن شهرک افتتاح می گردد.

والی ولایت بامیان از تلاش های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در عرصه مدیریت مهاجرین، عودت کنندگان و بیجاشدگان بخصوص در عرصه ایجاد و احداث شهرک مهاجرین دشت قشقه در ولایت بامیان قدردانی نموده همکاری بیشترش را در مدیریت برگشت کنندگان و ایجاد کمیته هماهنگی تشخیص مستحقین زمین اعلان نموده گفت که به منظور توسعه شهرک مهاجرین دشت قشقه یک مقدار زمین دیگر متصل به آن شهرک را جهت رفع مشکل مسکن برگشت کنندگان به شهرک افزود می نماید.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر