معین امور پناهندگان با سفیر اتحادیه اروپا در کابل ملاقات نمود

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۸/۲/۲ - ۱۵:۰
معین امور پناهندگان با سفیر اتحادیه اروپا در کابل ملاقات نمود

داکتر عالمه معین پناهندگان وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان روز یکشنبه 1 ثور سال روان با آقای پیری مایودان سفیر اتحادیه اروپا مقیم کابل ملاقات و به خاطر مساعدت های بزرگ اتحادیه اروپا برای مهاجرین افغان و بیجاشده های داخلی قدردانی نمود.

آقای پیری مایودان اظهار داشت که اتحادیه اروپا از حفظ نظام فعلی و ادامه حکومت وحدت ملی و برگزاری انتخابات به تاریخ 6 میزان سال روان حمایت می نماید و خواهان آن است که انتخابات ریاست جمهوری در زمان معین شده برگزار گردید.

سپس در مورد نشست ششم کمیته اعلامیه مشترک راه پیش رو که به تاریخ 8 ماه می در کابل برگزار می گردد بحث و تبادل نظر شد.

سفیر اتحادیه اروپا از دریافت طرح اجندای اخیر خبر داده گفت که طرح آجندای را با بروکسیل شریک و بعد از دریافت نظریات اتحادیه اروپا به وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان ارسال خواهد نمود.

همچنان دراین ملاقات روی آجندای نشست کمیته خاص اتحادیه اروپا و افغانستان که در رابطه به حقوق بشر، حکومت داری خوب و مهاجرت قرار است به تاریخ 9 می سال 2019 در کابل دایر گردد، صحبت شد.  

معین امور پناهندگان پیشنهاد نمود تا موضوع مهاجرت را از اخیر اجندای کشیده و در وسط آجندا درج گردد و سفیر اتحادیه اروپا این پیشنهاد را پذیرفت.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر