معاون سیاسی ریاست الوزرا: از هموطنان مهاجر میخواهم که با برگشت به وطن، زنده گی آبرو مندانه را اختیار کنند

sadam_morr
چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۷ - ۲۲:۵۲
-

نکات فوق را محترم مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا در صحبت با الحاج خلیل الرحمن حقاني وزیر امور مهاجرین بیان داشت.
  وزیر امور مهاجرین درنشست با معاون ریاست الوزرا، در رابطه به سهمیه حج برای مهاجرین افغان در خارج از کشور، سهولتهای که حین ادای حج برای ایشان در مکه معظمه ومدینه منوره ومحلات بود باش مناسب برای آنها در نظر گرفته شده است معلو مات داد.
حقانی علاوه نمود که وزارت امور مهاجرین پلان دارد وضعیت مهاجرین را درکشور های ایران و پاکستان  درحالی از نزدیک بررسی نمایدکه رقم برگشت کننده گان از این دوکشور افزایش یافته است.
محترم معاون سیاسی ریاست الوزرا، با قدر دانی از وزیر امور مهاجرین گفت که هنوز شمار زیاد افغانها در مهاجرت به سر می برند ونیاز است که جهت حل دایمی مشکلات آنها به همکاری نهاد های بین المللی اقدا مات موثر صورت گیرد.
 وی اجراآت وزارت امور مهاجرین را در قسمت اعزام مهاجرین به حج موثر خواند و از مهاجرین افغان خواست که با برگشت به کشور، زنده گی آبرو مندانه را اختیار نمایند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر