قرعه کشی مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

sadam_morr
چهارشنبه ۱۳۹۸/۴/۲۶ - ۱۰:۵۲
قرعه کشی مهاجرین متقاضی حج در وزارت امور مهاجرین صورت گرفت

 

قرعه کشی مهاجرینی که در ایران و پاکستان زندگی می نمایند و جهت ادای فریضه حج ثبت نام کرده بودند، با حضور نمایندگان بخش های ذیربط در وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان صورت گرفت.

این قرعه کشی روز سه شنبه 25 سرطان سال روان تحت ریاست انجینیر احمدولی حکمی معین مالی و اداری وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان با حضور نماینده مجلس سنای شورای ملی، نماینده وزارت حج و اوقاف، نماینده شورای علما و نماینده جامعه مدنی در مقر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان انجام شد.

مجموعاً چهار هزار و 509 نفر که 2 هزار و 505 نفر آن مهاجرین مقیم پاکستان و یک هزار و 914 نفر آن مهاجرین مقیم ایران هستند، برای ادای مناسک حج و زیارت بیت الله شریف در نمایندگی های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان مقیم دو کشور همسایه، ثبت نام نموده اند.

از میان افراد ثبت نام شده، 145 نفر از مهاجرین مقیم ایران و 145 از مهاجرین مقیم پاکستان پس از قرعه کشی، انتخاب و به جهت طی مراحل اسناد شان به وزارت حج و اوقاف معرفی می گردند.

گفتنی است که در پی تلاش های وزارت امور مهاجرین، این اداره توانست سالانه 290 نفر سهمیه حج برای مهاجرین اخذ نماید و در سه سال اخیر روند اعزام مهاجرین به عربستان سعودی جهت ادای فریضه حج از طریق وزارت امور مهاجرین صورت می گیرد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

بازگشت به خبر