صدها خانواده در ولایت کابل مساعدت گردید.

sadam_morr
شنبه ۱۴۰۱/۲/۱۰ - ۲۰:۴۳
sadam anwari
برای 900 فامیل بی بضاعت و نیازمند به روز شنبه 10 ثور از سوی شرکت خیریه ی چین مساعدت گردید .
این کمک شامل 50 کیلوگرام آرد ‌، و 5 لیتر روغن بود، باحضورداشت الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان، مشنگ یونگ معاون شرکت خیریه بشری چین ، و مولوی عبدالمتین رحیمزی ریس امور مهاجرین ولایت کابل برای فقرا و نیازمندان توزیع گردید.
در جریان توزیع این کمک وزیرامورمهاجرین ضمن قدردانی از این مساعدت تاکید نموده گفت: حال زمان آن رسیده تا برای خدمت به مردم تلاش کنیم، و هدف اساسی وزارت امورمهاجرین نیز اینست تا برای فامیل های مستحق و نیازمند بیشتر مساعدت صورت گیرد، و ما به این متعهد هستیم .
در عین حال معاون شرکت مددرسان چین بر دوام این کمک ها تعهد سپرده گفت: که این شرکت تلاش خواهد کرد تا بیشتر برای مردم افغانستان کمک نماید.
در ادامه مولوی عبدالمتین رحیمزی ریس امور مهاجرین ولایت کابل در مورد سروی و چگونگی شناسایی این خانواده ها اشاره نموده گفت : امارت اسلامی افغانستان تلاش دارد تا در ابعاد مختلف برای مردم خدمت نماید.
تیم کاری این ریاست شب و روز تلاش دارد تا بشکل صادقانه به قشر فقیر جامعه مصدر خدمت شود.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۸:۰
Background image

به ارزش بیش از دو میلیون دالر دو تفاهم‌نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش دو میلیون ۷۱۰ هزار و ۱۴۱ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسه ودان افغانستان  به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه یاد شده نهاد متذکره. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

بازگشت به خبر