اعلان داوطلبی!

sadam_morr

تاریخ نشر

تاریخ ختم

موقعیت وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان _ کابل_ افغانستان

وزارت امور مهاجرین و عودت کننده‌گان از تمام دواطبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی{ تهیه و تدارک مقدار 44 قلم قرطاسیه با و 27 قلم تونر های مختلف النوع پرنتر مورد ضرورت وزارت از بابت سال 1399} اشتراک نموده و نقل چاپ شده شرطنامه  مربوط را از طریق فلش دسک از آمریت تدارکات این وزارت بدست آورده ، آفر های خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون طرز العمل تدارکات طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی بیست و یکم یوم تقویمی به ساعت( 00: 10) قبل از ظهر در تالار جلسات وزارت امور مهاجرین و عودت کننده‌گان واقع واصل آباد عقب فابریکه جنگلک در مجلس آفرگشائی ارائه نمایند، آفرهای ناوقت رسیده و انترنتی قابل پذیرش نمی باشد تضمین آفر طوریکه در شرطنامه درج است اخذ می گردد.

داوطلبی های بیشتر...

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴ واصل آباد عقب فابریکه جنگلک
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطایی قرارداد 

با تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در نظر دارد پروژه (اعمار یک باب اطاق برای ماشین چاپ بنر، ترمیم مخزن آمریت . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲ واصل آباد عقب فابریکه جنگلک
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطایی قرارداد 

بدین وسیله با تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در نظر دارد پروژه (بازسازی، تزیین، و دیکوریشن منزل دوم دفتر . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۰ - ۱۵:۲۲
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطایی قرارداد 

بدین وسیله با تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در نظر دارد پروژه (تدارک مقدار 16500 شانزده هزار و 500 کیلو . . .

بازگشت به داوطلبی ها