در تفاهم با موسسات، کمکهای بیشتر برای مصدومین سیلاب در ولایت میدان وردک مهیا می شود

sadam_morr
دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۲ - ۱۴:۵۷
-

مطلب فوق را محترم الحاج محمد ارسلاح خروتی معین مالی و اداری وزارت امور مهاجرین در مصاحبه با خبرنگار ریاست اطلاعات وارتباط عامه وزارت بیان داشت.

محترم خروتی که روز گذشته در رأس یک هیأت از مناطق آسیب دیده در ولسوالی جلریز دیدن نمود گفت که میزان خسارات بلند است و در اکثر محلات نسبت رسوب سیلاب و انبار گل و خاک منازل تخریب شده، را ه های مواصلاتی مسدود شده است.

وی علاوه نمود که عمله نجات هر چند به کمبود روغنیات مواجه است، اما  با استفاده از وسایل ماشینری خود فعالیت دارد و وزارت امور مهاجرین جهت رفع مشکل آنها امروز 5 هزار لیتر تیل را به ولسوالی جلریز انتقال نمود وتلاشها جریان دارد تا در هماهنگی با نهاد های کمک کننده، مساعدتهای لازم را تهیه و بدسترس مصدومین قرار گیرد.

قابل ذکر است که در اثر سیلاب که شب یکشنبه در ولسوالی های جلریز، چک، سید آباد، جغتو، دایمیر داد، جلگه و ساحات مرکزی ولایت میدان وردک سرازیر شد، 25 نفر شهید، حدود 40 نفر مفقود و ده ها تن دیگر مجروح شدند.

طبق معلو مات واصله، سیلاب بیشترین تلفات را در مناطق تکانه و قریه های تیشه، رویان دره، زیارت دره، جای غنی و قلعه لالی جلریز بار آورده است.

برعلاوه رقم بلند تلفات در ساحات یاد شده، 30 منزل بکلی تخریب و 80  منزل قسمأ ویران شده است و امکان بلند رفتن رقم تلفات موجود است.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر