اطلاعیه تصمیم اعطای قرار داد

sadam_morr

تاریخ نشر

تاریخ ختم

 

به تاسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود ، وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان در نظر دارد ، قرار داد ( تهیه و تدارک مقدار 90 قلم پرزه جات مورد ضرورت وزارت از بابت سال مالی 1403 ) را به شرکت خدمات لوژستیکی وحید عثمان دارنده جوزا نمبر D-35311 آدرس پروان سوم زرمت پلازا، شهر کابل، را به قیمت مجموعی مبلغ 853600( هشصدو پنجاه و سه هزار و ششصد) افغانی اعطاء نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توآم با دلایل آن به آمریت تدارکات وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان واقع واصل آباد عقب فابریکه جنکلک وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرار داده نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر وطی مراحل قانونی بعدی، قرار داد منعقد نخواهد شد.

 

داوطلبی های بیشتر...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۸/۱ - ۸:۴۵
Background image

علان مجدد تهیه و تدارک مقدار 16500 کیلو گاز مایع

وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک مقدار 16500 کیلوگرام گاز مایع LPG مورد ضرورت وزارت از بابت سال مالی 1403 . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰ - ۱۳:۱۸
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرار داد

 

به تاسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود ، وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان در نظر دارد ، قرار داد ( تهیه و تدارک مقدار 90 قلم پرزه جات مورد . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۸ - ۱۴:۲۷
Background image

اعلان داوطلبی تهیه و تدار گاز مایع

وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک مدار 16500 کیلوگرام گاز مایع LPG مورد ضرورت وزارت از بابت زمستان سال 1403 . . .

بازگشت به داوطلبی ها