وزیر امور مهاجرین در رابطه به شهرک قالین بافان ولایت بلخ با سرپرست وزارت صنعت و تجارت گفتگو کرد

sadam_morr
جمعه ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۹:۳۴
وزیر امور مهاجرین در رابطه به شهرک قالین بافان ولایت بلخ با سرپرست وزارت صنعت و تجارت گفتگو کرد

سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان روز چهارشنبه ۲۳دلو سال روان، طی نشستی با اجمل احمدی سرپرست وزارت صنعت و تجارت در رابطه به مشکلات موجود در شهرک قالین بافان ولایت بلخ صحبت نمود.
شهرک قالین بافان ولایت بلخ با مساحت ۳۰هزار جریب زمین که قبلا بخشی از آن به اساس فرمان ۱۰۴مقام ریاست جمهوری به خانواده های برگشت کننده صنعت کار قالین توزیع گردیده، اکنون در یکسو با مشکل عدم شفافیت در توزیع نمرات و در سوی دیگر به موضوع اختلاف نظر ریاست امور مهاجرین و ریاست صنعت و تجارت ولایت بلخ بر سر متصدی شدن آن رو برو است.
در این نشست که به منظور رفع مشکلات شهرک یادشده در مقر وزارت صنعت و تجارت برگزار شد، وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان بیان کرد که یک مرکز پروسس قالین نیز در آن شهرک ایجاد شده که برای صادر قالین به بیرون از کشور مهم است، اما به دلیل وجود مشکلات هنوز فعال نگردیده است.
وی خواهان رفع مشکلات موجود و فعال شدن بخش های تخنیکی شهرک مذکور شده آنرا یک فرصت خوب برای صنعت کاران، بخصوص صنعت کاران برگشت کننده دانسته افزود که بخاطر رفع مشکلات موجود نیاز است تا یک هیئت تخنیکی از هر دو وزارت به ساحه اعزام و اسناد موجود را بررسی نمایند .
سرپرست وزارت صنعت و تجارت نیز به رفع مشکلات شهرک مذکور تاکید نموده ضمن استقبال از اقدام وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان گفت که هفته آینده یک هیئت مشترک از هردو اداره جهت رفع مشکلات به ساحه اعزام خواهد شد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۲ - ۲۰:۱۶
Background image

چهار تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به امضا رسید

به ارزش ۹ صدو ۶۰ هزار و ۷۲۳ دالر امریکایی چهار تفاهم نامه های همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات ده شانتی رضاکاره تولنه ،کمیته بين المللی نجات و مردم ضرورت مند. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۲:۱۳
Background image

معین مسلکی و کفیل وزارت، با معاون و سرپرست سفارت ایران ملاقات نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای نجاری، معاون و سرپرست سفارت کشور جمهوری اسلامی ایران، در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این ملاقات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۶ - ۱۲:۳۲
Background image

سرپرست وزارت، با معاون کاردار سفارت پاکستان دیدار نمود

مولوی عبدالرحمن راشد، معین مسلکی وسرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقای جنید وزیری، معاون کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه باوی، در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار در. . .

بازگشت به خبر