وزیر امور مهاجرین با والی ولایت تخار دیدار نمود

sadam_morr
پنجشنبه ۱۳۹۸/۵/۱۰ - ۱۰:۴۷

 

سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان با عبدالحق شفق والی ولایت تخار روز چهار شنبه مورخ 9 اسد، سال جاری در مقر وزارت دیدار نموده و وضعیت بیجاشدگان داخلی  ولایت تخار را مورد بحث قرار داد.

عبدالحق شفق والی ولایت تخار در ابتدا از وضعیت و چالش های بیجا شدگان این ولایت یاد نموده و گفت: ولایت تخار بیشتر از (7600) بیجا شده داشته که (70) در صد این بیجاشدگان سروی شده و (30) در صد آن ها سروی می گردد. والی تخار افزود که بیجا شدگان با مشکلات سرپناه و کمبود مواد غذایی رو برو بوده و کمک وزارت امور مهاجرین و موسسات کافی نبوده و خواهان توجه بیشتر شدند.

در مقابل سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان بعد از شنیدن گزارش از وضعیت بیجا شدگان داخلی تخار، وعده داد که به بیجا شدگان داخلی این ولایت رسیدگی می نمایند، وزیر امور مهاجرین هدایت داد تا یک برنامه فوق العاده جهت رسیدگی با بیجاشدگان داخلی گرفته شود. همچنان وزیر امور مهاجرین بر ایجاد یک گدام کمک ها برای بیجاشدگان این ولایت وعده داده و گفت؛ در زمینه تلاش می نمایند.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر