وزیر امور مهاجرین از سفیر جدید افغانستان در ایران خواست که مهاجرین را در محور کارش قرار دهد

sadam_morr
یکشنبه ۱۳۹۸/۳/۱۹ - ۱۵:۴۶
وزیر امور مهاجرین از سفیر جدید افغانستان در ایران خواست که مهاجرین را در محور کارش قرار دهد

غفور لیوال مشاور پشین رئیس جمهور و معین سابق وزارت سرحدات و قبایل که به تازگی به حیث سفیر افغانستان در ایران تقرر حاصل نموده، در ملاقاتش با سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان در مورد وضعیت مهاجرین افغان درایران صحبت نمود.

این ملاقات روز یکشنبه 19 جوزای سال روان در مقر وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان صورت گرفت.

وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان ضمن تبریکی مسئولیت جدید آقای لیوال، درمورد وضعیت مهاجرین افغان مقیم ایران معلومات داده از وی خواست که روابط دو کشور را طور تنظیم نماید که مهاجرین در محوریت و اولویت قرار داشته باشد.

در معلومات ایشان آمده است که با تلاش های پیگیر وزارت امور مهاجرین طی چهار سال گذشته، هزینه تمدید کارت مهاجرت افغان ها در ایران کاهش یافته اما این هزینه تا هنوز بصورت کامل از بین نرفته است. 

سفیر جدید افغانستان در ایران تعهد نمود که روابط اش را در پهلوی وزارت امور خارجه با سایر ادارات سکتوری نیز به صورت مستقیم برقرار می نماید و وزارت امور مهاجرین را در ایجاد این روابط در اولویت قرار می دهد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر