هیئت اعزامی دولت از مراکز توزیع تذکره در تهران بازدید کردند

sadam_morr
شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۹ - ۶:۴۸
____________

هیئتی که از جانب دولت افغانستان به منظور بررسی وضعیت مهاجران افغان و بررسی روند توزیع تذکره الکترونیکی به آنان، به جمهوری اسلامی ایران اعزام گردیده از مراکز توزیع تذکره در اردوگاه سلیمان خانی و گل تپه تهران دیدار و روند توزیع تذکره را مورد بررسی قرار داد.

در ترکیب این این هیئت احمد جاوید رسولی رئیس عمومی اداره ملی احصائیه و معلومات، شیرعلم امله وال معین پالیسی و تطبیق برنامه های وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان و نماینده وزارت خارجه حضور دارند.

هیئت مذکور روز دوشنبه، 14 سرطان سال جاری پس بازدید مراکز توزیع تذکره الکترونیکی با عبدالغفور لیوال، سفیر افغانستان در تهران دیدار و با وی در رابطه به مسائل مدیریتی پروسه، ایجاد هماهنگی و همکاری میان بخش های مربوطه، چگونگی ارائه خدمات بهتر و اولویت بندی برای صدور تذکره، چالش ها و راه حل های پیشنهادی بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست معین پالیسی و تطبیق برنامه های وزارت امور مهاجرین، اعلام کرد که آمادگي هر نوع همکاری را در جهت بهبود پروسه توزیع تذکره دارد.

متعاقباً رئیس اداره احصائیه و معلومات که ریاست هیئت اعزامی را نیز به عهده دارد وعده سپرد که به مشکلات تخنیکی هرچه عاجل رسیدگی صورت می گیرد تا روند توزیع تسریع بخیشده خواهد شد. ایشان همچنان، از اعضای ادارات ذیربط در روند توزیع خواست تا با افزایش هماهنگی، مشکلات را کاهش دهند.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

بازگشت به خبر