نشست آموزشی طراحی مجدد پروسه‌های کاری برگزار شد

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۱ - ۱۳:۰
________________

برنامه آموزشی طراحی مجدد پروسه های کاری در وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان با اشتراک شمار کارمندان این وزارت به‌ همکاری اقدام افغانستان برای حسابدهی و شفافیت (امانت)برگزار شد.

در نشست یاد شده که با همکاری تخنیکی کمیته ساده سازی پروسه‌های کاری از چهار روز بدینسو دایر گردید، مدیریت تغییر، ساده‌سازی پروسه‌های کاری و تعیین یک سند تقنینی برمبنای فعالیت‌های اداری مورد بحث قرار گرفت.

شیرعلم امله وال معین پالیسی و تطبیق برنامه وزارت ضمن اعطای تصدیق‌نامه‌های که از سوی وزارت و موسسه امانت برای اشتراک کنندگان تدارک یافته‌بود، از برگزاری هم‌چون برنامه‌های که باعث رشد و ترقی کارکنان و موثریت بیشتر کارها در اداره می‌گردند، اظهار خرسندی نموده و بر ادامه‌ي برنامه‌های آموزشی و تطبیق آن از سوی اشتراک کنندگان تاکید ورزید.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت، با رییس اداره ملی امتحانات دیدارنمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین وعودت کننده گان، با آقای شیخ عبدالباقی حقانی، رییس اداره ملی امتحانات در دفتر کارش دیدار نمود.

رییس اداره ملی امتحانات ضمن ستایش از. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱
Background image

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت در وزارت امورمهاجرین آغازشد

برنامه آموزشی ارتقای ظرفیت کاری در بخش اداره و مدیریت برای کارمندان  وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان، بتاریخ ۵ ثور آغاز شد.

در محفلی که به همین مناسبت در تالار کنفرانس های وزارت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۴:۳۲
Background image

نشستی پیرامون انتقال بیجاشده گان به محلات اصلی شان، در وزارت امورمهاجرین برگزارشد

نشستی با اشتراک نماینده های سازمان بین المللی مهاجرت، کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان و دفتر هماهنگی کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، در وزارت امو رمهاجرین و عودت. . .

بازگشت به خبر