نشست آموزشی طراحی مجدد پروسه‌های کاری برگزار شد

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۱ - ۱۳:۰
________________

برنامه آموزشی طراحی مجدد پروسه های کاری در وزارت امورمهاجرین و عودت کنندگان با اشتراک شمار کارمندان این وزارت به‌ همکاری اقدام افغانستان برای حسابدهی و شفافیت (امانت)برگزار شد.

در نشست یاد شده که با همکاری تخنیکی کمیته ساده سازی پروسه‌های کاری از چهار روز بدینسو دایر گردید، مدیریت تغییر، ساده‌سازی پروسه‌های کاری و تعیین یک سند تقنینی برمبنای فعالیت‌های اداری مورد بحث قرار گرفت.

شیرعلم امله وال معین پالیسی و تطبیق برنامه وزارت ضمن اعطای تصدیق‌نامه‌های که از سوی وزارت و موسسه امانت برای اشتراک کنندگان تدارک یافته‌بود، از برگزاری هم‌چون برنامه‌های که باعث رشد و ترقی کارکنان و موثریت بیشتر کارها در اداره می‌گردند، اظهار خرسندی نموده و بر ادامه‌ي برنامه‌های آموزشی و تطبیق آن از سوی اشتراک کنندگان تاکید ورزید.

تازه ترین خبر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۸:۰
Background image

به ارزش بیش از دو میلیون دالر دو تفاهم‌نامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم‌نامه همکاری به ارزش دو میلیون ۷۱۰ هزار و ۱۴۱ دالر امریکایی میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسه ودان افغانستان  به امضا رسید.
به اساس تفاهم نامه یاد شده نهاد متذکره. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

بازگشت به خبر