نشستی در ارتباط به تطبیق پروسه بایوگرافیک( استخدام سیستم اطلاعات مدیریت منابع بشری) در وزارت امور مهاجرین برگزارشد

sadam_morr
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۱۵:۴
ـ
 
نشستی بمنظور تطبیق پروسه بایوگرافیک ( استخدام سیستم اطلاعات مدیریت منابع بشریHRMIS) در وزارت امور مهاجرین با حضور رییس و نماینده های ریاست امورکادری، اصلاحات و بازنگری تشکیلات امارت ریاست عمومی اداره امورا.ا.ا، مسوولین استخدام و آمریت تکنالوژی معلوماتی برگزارشد.
مولوی سید مطیع الله خلوتی رییس منابع بشری وزارت با خوش آمدید به آنان گفت: آرزومندیم که رهنمایی های بیشتر را در مورد پروسه تطبیق بایوگرافیک بیاموزیم تا سیتم مدیریت منابع بشری را مطابق به آن قانون مند و عیار سازیم تا بتوانیم به توانمندی کاملی دست یابیم.
مولوی سید محمد حنفی مامور، رییس امورکادری، اصلاحات و بازنگری تشکیلات امارت ریاست عمومی اداره امور در این نشست گفت: آغاز این کار یک ابتکار جدید بوده که با تقویت این پروسه شفافیت و سهولت بوجود آمده و مصارف اداره کمتر ومصون تر خواهد بود و انجام آن در هماهنگی و مشوره بهتر خواهد شد.
وی در ادامه افزود: یک اداره با اداره دیگر هماهنگی کاری داشته باشد امید است که از کادرهای مسلکی خویش استفاده نمایم تا نظام را ارتقا و پیشرفت دهیم.
سپس از جانب کارشناسان ریاست امورکادری، اصلاحات و بازنگری تشکیلات امارت در ارتباط به تطبیق پروسه بایوگرافیک( استخدام سیستم اطلاعات مدیریت منابع بشری) به شاملین نشست طی پرزنتیشن معلومات ارایه شد.

 

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۳:۲۴
Background image

رییس امور مهاجرین ولایت ننگرهار، با وزیر امور مهاجرین دیدار کرد

حاجی بازمحمد عبدالرحمن، رییس امور مهاجرین ولایت ننگرهار با محترم الحاج خلیل الرحمن حقانی، وزیر امور مهاجرین وعودت کننده گان، بتاریخ ۲۴ میزان دیدار نمود.

در این دیدار که مولوی سعید احمد. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ - ۱۵:۴
Background image

نشستی در ارتباط به تطبیق پروسه بایوگرافیک( استخدام سیستم اطلاعات مدیریت منابع بشری) در وزارت امور مهاجرین برگزارشد

 
نشستی بمنظور تطبیق پروسه بایوگرافیک ( استخدام سیستم اطلاعات مدیریت منابع بشریHRMIS) در وزارت امور مهاجرین با حضور رییس و نماینده های ریاست امورکادری، اصلاحات و بازنگری تشکیلات امارت. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۳ - ۱۱:۱
Background image

جلسه اداری وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان برگزار شد

جلسه اداری هفته وار وزارت امور مهاجرین بر ریاست محترم الحاج خلیل الرحمن حقانی وزیر امور مهاجرین و عودت کننده گان، با حضور معینان مالی واداری و مسلکی و با اشتراک رئیسان و مسئولان. . .

بازگشت به خبر