نخستین نشست کمیته تخنیکی وزارت امور مهاجرین و کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان دایرشد.

anwari_morr
دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۳۰ - ۲۰:۳
ـ

 اولین جلسه ای کمیته تخنیکی وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان و کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان در مقر این وزارت دایر شد.
دراین نشست که با اشتراک لیونارد زولو ریس دفتر کمیشنری عالی سازمان ملل متحد درامور پناهنده گان وهیات همراهش ، الحاج قاری محمد اجمل ویار ریس  دفتر مقام، شیخ عبدالرحمن رحمانی ریس هماهنگی مساعدت ها و مولوی محمود الحق احدی مشاور حقوقی وزارت دایر شد، مطابق تفاهم نامه سال ۲۰۲۲ وزارت با آن کمیشنری، در رابطه به اجرای معاشات کارمندان قراردادی، اهدای وسایط نقلیه به وزارت و پرداخت مصارف برنامه های دایر شده در هوتل انتر کانتیننتال، بحث و تبادل نظرشد.
مولوی محمود الحق احدی مشاور حقوقی وزارت گفت که هدف از این نشست، تفاهم و دریافت راه حل مشکلات، ارزیابی کارهای انجام شده در سال گذشته میلادی و رسیدن به یک نتیجه مثبت است و باید در تفاهم با همدیگر به نتیجه مطلوب دست یابیم و برای آینده دست آورد نیز داشته باشیم.
 آقای لیونارد زولو ریس دفتر یادشده گفت که این اداره و وزارت امور مهاجرین  هدف  مشترک دارند که همانا عرضه  خدمات به مستحقین است و با وجود مشکلات بازهم این دو اداره کارهای خویش را به صورت بهتر در مرکز و ولایات به انجام رسانیده است.
 وی افزود که موضوعات  مطرح شده را با دفتر مرکزی خویش شریک مینماید  و در مورد خواستهای مطرح شده با کمیشنر عالی صحبت می کند.
 شیخ عبدالرحمن راشد ریس هماهنگی مساعدت ها نیز صحبت کرد و گفت که روابط ما با دفتر کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنده گان و جهان با اساس تقاضای انسانیت و بشردوستی می باشد ووزارت امور مهاجرین خواهان عملی شدن تعهدات دفترکمیشنری است.
همچنان قاری محمد اجمل ویار ریس دفتر وزارت درصحبت هایش، خواهان عملی شدن تعهدات سازمان مذکور شد و از جانب مقابل خواست که در زمینه توجه جدی نمایند.
آقای زولو از همکاری وهماهنگی آن سازمان با وزارت امورمهاجرین و عودت کننده گان اطمینان داد.

تازه ترین خبر

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۱۰
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر دیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش از شهرک مهاجرین قلعه وزیر ولایت لوگر ديدن نمودند.
آقای راشد در این بازدید ضروریات شهرک یاد. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۸:۶
Background image

معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین با والی ولایت لوگر دیدار کرد

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وکفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با هیأت همراهش با مولوی ضیاء الرحمن مدنی والی ولایت لوگر در دفتر کاری وی دیدار نمود.

در این دیدار مشکلات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۵:۵۸
Background image

کفیل وزارت امور مهاجرین از آمریت امور مهاجرین ولایت لوگردیدن نمود

الحاج مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی و کفیل وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان با همراهی شماری از روسای مرکزی  در سفرش به ولایت لوگر از آمریت امور مهاجرین آن ولایت دیدن نموده مشکلات و. . .

بازگشت به خبر