معین پالیسی و تطبیق برنامه ها در تهران با شماری از نمایندگان مهاجرین و محصلین دیدار کرد

sadam_morr
شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۹ - ۶:۵۰

شیرعلم امله وال معین پالیسی و تطبیق برنامه های وزارت که در ترکیب یک هیئت دولتی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده، روز سه شنبه 15 سرطان سال جاری با شماری از نمایندگان مهاجرین و محصلین مقیم آن کشور دیدار و مشکلات و پیشنهادات آنان را استماع کرد.

در ین نشست نمایندگان مهاجرین و محصلین مشکلات و درخواست هایشان را در مورد دریافت تذکره الکترونیکی عنوان داشتند که موارد همچون؛ کاهش هزینه های تذکره، طولانی بودن دریافت نوبت، عدم ارائه خدمات پس از توزیع، ایجاد سیستم اطلاع رسانی و تاخیر در تثبیت هویت را شامل می شود.

همچنین برخی از نمایندگان مهاجر خواهان ایجاد دفتر توزیع تذکره در ولایات شان شده و بیان کردند؛ از آنجایی که مسافت راه برای مهاجرین خارج از تهران بسیار زیاد است، لازم می‌دانیم به منظور کاهش مشکلات مهاجران، دفاتر توزیع تذکره در ولایات دیگر ایران نیز ایجاد شود.

متعاقباً هیئت اعزامی ضمن صحبت های همه جانبه در مورد تذکره و اقداماتی که قرار است روی دست گرفته شود، بخاطر حل مشکلات مهاجران در ایران بخصوص مسائل مربوط به توزیع تذکره وعده سپردند.

پس از ديدار با مهاجران، هیئت یادشده از دفتر اتشه امور مهاجرین در تهران دیدار و نحوه ارائه خدمات رسانی را به مهاجرین را بررسی نمودند.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴۴
Background image

سرپرست وزارت، با یکتن از بازرگانان کشور ترکیه و نماینده مهاجرین افغان در آنکشوردیدار نمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقایان عزت الله سادات نماینده مهاجرین افغان در کشور ترکیه و فتح یکتن از بازرگانان آن کشور، در دفتر کارش دیدار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۵
Background image

دو تفاهمنامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات آینده درخشان برای افغانان نیازمند و جوانان برای جامعه به امضاء رسید.

به اساس تفاهم ‌نامه های ياد شده، موسسه آینده. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۳۵
Background image

تفاهم نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

پنج تفاهمنامه های همکاری به ارزش ۲ میلیون یک صدو ۹۷ هزار و ۴۴۰ دالر امریکایی، میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات احیای صحت و جامعه افغانی، همکاری جامعه انسانی، اکتید،. . .

بازگشت به خبر