معین وزارت امور مهاجرین، با مشاور ارشد پارلمان کشور آلمان ملاقات نمود

sadam_morr
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۸
-

مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با پروفیسور هنس دوبه مشاور دو کمیسیون نظارت پارلمان کشور آلمان بر افغانستان، وهیات همراه وی در دفتر کارش ملاقات نمود.

آقای دوبه گفت: هدف من از سفر در کشورافغانستان دیدن واقعیت ها از نزدیک بوده و انتقال آن به مردم آلمان و آگاه ساختن اذهان عامه در مورد حقیقت در این کشور است، بسیاری از شبکه ها در آلمان علاقمند این است تا با من مصاحبه نموده و حقایق افغانستان را بیان نمایم، من تشویق مینمایم که مردم بیایند و این کشور زیبا را از نزدیک مشاهده نمایند.

وی گفت: هزاران تن بعد از تحول سال 2021 به آلمان پناهند شده اند، آنها میگویند که زنده گی شان در خطر بوده و زیر تهدید است، از این تعداد پناهنده گی شماری شاید قبول شود اما شماری دیگر شاید به ترک آلمان مجبور گردند.

معین مسلکی افزود، خوشحال هستم که شما حقایق را از نزدیک دیده و آن را انعکاس دهید تا مردم در خارج از کشور بیشتر آگاه شوند، امارت اسلامی بعد از فتح فرمان عفو عمومی را اجرا نموده هیج کس مورد آزارد و اذیت قرار نمیگیرد.

ما مطابق به اصول شریعت کار میکنیم، هیچ وقت خلاف اوامر امیر خویش کار نکرده، و هیچ کس مورد آزار و اذیت قرار ندارد.

آقای راشد گفت: از حکومت آلمان میخواهیم که افغان را جبراً اخراج ننموده و اگر انان داوطلبانه برگشت مینمایند ما از آن ها استقبال نموده و مورد حمایت قرار خواهیم داد و همکاری دولت آلمان را دراین راستا خواهان هستیم.

پروفسیور دوبه افزود، پیام تان را به پارلمان برلین انتقال خواهم داد؛، مسوولین دولتی و مردم آلمان را معتقد خواهیم نمود و حقایق و چشم دید را برای آنان بازگو خواهم نمود تا با شما همکاری نمایند.

در این ملاقات روسای دفتر مقام و پالیسی و پلان وزارت نیز حضور داشتند.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴۴
Background image

سرپرست وزارت، با یکتن از بازرگانان کشور ترکیه و نماینده مهاجرین افغان در آنکشوردیدار نمود

الحاج خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان، با آقایان عزت الله سادات نماینده مهاجرین افغان در کشور ترکیه و فتح یکتن از بازرگانان آن کشور، در دفتر کارش دیدار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۵
Background image

دو تفاهمنامه همکاری در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

دو تفاهم نامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات آینده درخشان برای افغانان نیازمند و جوانان برای جامعه به امضاء رسید.

به اساس تفاهم ‌نامه های ياد شده، موسسه آینده. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۳۵
Background image

تفاهم نامه های همکاری به ارزش بیش از ۲ میلیون دالر در وزارت امور مهاجرین به امضا رسید

پنج تفاهمنامه های همکاری به ارزش ۲ میلیون یک صدو ۹۷ هزار و ۴۴۰ دالر امریکایی، میان وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان و موسسات احیای صحت و جامعه افغانی، همکاری جامعه انسانی، اکتید،. . .

بازگشت به خبر